Bayim Olur musun? Türkiye'nin Bayilik ve Franchising Portalı







Bayim Olur musun? Türkiye' nin Bayilik ve Franchising Portalı -
Yeni Şifre Belirleyin
x
E Posta
:
Eski Şifre
:
Yeni Şifre
:
Şifre Tekrar
:
     
Ana Sayfa FUAR
Fuar Hakkında
Fuar Hakkında

Yeni Buluşma Tarihi 18-21 Eylül 2014

Medyafors Fuarcılık organizasyonu ve UFRAD işbirliğiyle 12-15 Eylül 2013 tarihleri arasında gerçekleştirilen fuarı 4 günde 26.312 kişi ziyaret etti. Türkiye’nin dört bir yanından bayilik ve franchise almak isteyen girişimcilerin akınına uğrayan fuara 300’e yakın marka katıldı. Fuara bu yıl; gıda (cafe/tatlı/pasta, fast food, restoran), hizmet, gayrimenkul, eğitim, telekom & bilişim, züccaciye, enerji, tekstil & hazır giyim, kişisel bakım&medikal ürünler, büyük mağazacılık, takı aksesuar, matbaa & yayıncılık, ayakkabı, mobilya, turizm vb. sektörlerden firmalar satış noktalarını arttırmak için, kendi  işinin patronu olmak isteyen girişimcilerle önemli görüşmeler yaptılar

Medya fors Fuarcılık organizasyonu ile gerçekleştirilen Bayim Olur musun? Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı bu yıl 18–21 Eylül 2014 tarihleri arasında 12. kez düzenlenecek.  CNR Fuar Merkezi 2 ve 4. Hall’lerde gerçekleştirilecek fuar, franchise ve markalı bayilik veren firmaları, girişimci ve yatırımcılarla  İstanbul’da buluşturacak.

Fuar, Kosgeb tarafından desteklenmektedir. Detaylı bilgi için www.kosgeb.gov.tr

 

2013 yılında kazanılan başarılar doğrultusunda yapılan yeni çalışmalar, girişimci ve katılımcılara sunacağı sürprizlerle,  fuar 2014 yılında da franchise sektörüne damgasını vuracak. Tüm sektörleri franchise sistemi çatısı altında toplayan Fuar, bir yandan uluslararası markalara ev sahipliği yaparken öte yandan ulusal markaların güçlenmesine ve onların yurtdışına açılarak birer uluslararası markaya dönüşmelerine ön ayak olacak.

Geçtiğimiz yıl düzenlenen 11. Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı zincir markaların satış noktalarının artmasına ve doloyısıyla çoğalmasına cirosunun artmasına önemli katkıda bulunmuştur. Bu yıl da, özellikle Türk markalarının yabancı yatırımcılarla karışılıklı görüşerek kendilerini ifade etmesi anlamında  verimli geçmiştir.

Yabancı yatırımcılar Türk markalarıyla birebir ilgilenerek önemli görüşmeler yaptılar ve yeni işbirliklerinin altyapısını oluşturdular. Fuar, ülkemizin uluslararası pazarlarda daha fazla markayla temsil edilebilmesi için de yeni fırsatlar sunmaktadır.

Medyafors Fuarcılık olarak, her yıl daha fazla yabancı yatırımcının katılımını sağlayabilmek için başta Avrupa ülkeleri olmak üzere komşu ülkelerin ticaret odaları nezdinde çalışmalar yürütüyoruz. Bunları yaparken tek amacımız; Türkiye’den daha fazla markamızın dünya pazarına açılmasını sağlayarak ülke ekonomisine katkıda bulunmak. Fuarı geçen yıl 21.200 kişi ziyaret ederken, bu yıl yerli-yabancı ziyaretçi sayımız 26.312 oldu. Geçen yıl 300 olan marka sayısı ise bu yıl 400’e çıktı. Bu veriler, fuarın her geçen yıl giderek büyüdüğünü ve daha çok ilgi gördüğünün göstergesidir.