Bayim Olur musun? Türkiye'nin Bayilik ve Franchising Portalı










Bayim Olur musun? Türkiye' nin Bayilik ve Franchising Portalı -
Yeni Şifre Belirleyin
x
E Posta
:
Eski Şifre
:
Yeni Şifre
:
Şifre Tekrar
:
     
ÜYE OLAN FİRMALAR

Ana Sayfa HABERLER Bereket Döner franchise yatırımları 12 - 18 ayda geri dönüyor!
Tarih: 22 Kasım 2017 09:05:35
Güncelleme: 22 Kasım 2017 09:05:35

Bereket Döner franchise yatırımları 12 - 18 ayda geri dönüyor!


1988 yılında “Türkiye’nin Dönercisi” sloganıyla İstanbul Beyoğlu’nda küçük bir dükkanda lezzet macerasına başlayan Bereket Döner, gelişerek büyümeye devam ediyor ve franchise kanallarını genişleterek hedeflerine doğru hızla ilerliyor.

28 yılda Türkiye’de dönerin markası haline gelen ve fabrikasyon döner üretimine geçen ilk marka olan Bereket Döner, sağlık, güven ve lezzet konularını her zaman en ön planda tutarak hareket etmektedir. Helal ve tamamen doğal olarak hazırlanan ürünleri ile Türk damak lezzeti olan döneri, hızlı servis restorancılığı anlayışıyla sentezleyen Bereket Döner, sunumlarını yenilikçi soslar ve tamamlayıcı garnitürlerle geliştirmiştir. Müşteri memnuniyetini baz alarak her zaman en iyinin peşinde olan Bereket Döner, inovatif bakış açısıyla her zaman yeni ürünler geliştiren bir marka olurken damak tadından asla ödün vermemektedir.

Az yatırım maliyeti ile hızlı ve kazançlı geri dönüşler!

Bereket Döner’in esnek uygulama modeli sayesinde 80 – 120 m² aralığındaki bir işletmenin maliyeti 150.000 TL ile 180.000 TL aralığında çıkmaktadır. Rakamların bu seviyeye düşürülmesi için çok ciddi bir alt yapı çalışması yürüten Bereket Döner’in yatırım geri dönüşleri de 12 -18 ay aralığını geçmemektedir.

Bereket Döner ile “Kazandır-Kazan”

Bugün, Türkiye’nin 18 ilinde 88 restoranla hizmet veren Bereket Döner, 2016’da Türkiye’nin tamamını lezzetleriyle tanıştırmak istiyor. Başarının, ortaklar ile birlikte kazanıldığını asla unutmuyor ve “kazan-kazan” prensibiyle yatırımcıları franchise ağına katmaya devam ediyor. 2016 yılı için 50.000 TL + KDV franchise bedeli talep eden Bereket Döner, Türkiye’de minimum %22 büyüme, bayi kanalında ise %28 büyüme hedefliyor ve 2019 sonuna kadar İstanbul’da 150 mono distribütöre, 81 ilde bayi ağına ve kurumsal kanal müşterilerine ulaşmak istiyor. Modern restoranları ile hayatın tam ortasındaki lezzet olan Bereket Döner, müşterilerine her zaman en iyi hizmeti sunarak zinciri genişletiyor.

Bayilik