Bayim Olur musun? Türkiye'nin Bayilik ve Franchising Portalı








Bayim Olur musun? Türkiye' nin Bayilik ve Franchising Portalı -
Yeni Şifre Belirleyin
x
E Posta
:
Eski Şifre
:
Yeni Şifre
:
Şifre Tekrar
:
     

Ana Sayfa HABERLER Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı’na KOSGEB’den tam destek
Tarih: 20 Ağustos 2018 18:55:39
Güncelleme: 20 Ağustos 2018 18:55:39

Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı’na KOSGEB’den tam destek


Yerli ve yabancı pek çok markayı girişimci adaylarıyla buluşturmaya kendine ilke edinen Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, KOSGEB desteğiyle büyüyerek yoluna devam ediyor. Geçtiğimiz yıl KOSGEB desteğiyle fuara katılan 269 KOBİ, bu yıl da 50 m2’ye kadar m2 başına 100 TL KOSGEB desteği alarak daha büyük metrekarelerle fuara dönüyor.

İstihdam oluşturma ve yeni iş alanları yaratma anlamında Türk ekonomisine önemli katkılar sağlamakla birlikte ziyaretçi, katılımcı ve yarattığı iş hacmi açısından her geçen yıl önemli başarılara imza atan Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı’nın (KOSGEB) desteğini alarak KOBİ’lere de iş platformu yaratıyor.

Fuar, KOBİ’leriyle büyüyor…

İşletmelerin yurt içi fuarlara katılımlarını desteklemek, cesaretlendirmek ve etkin bir rol oynamalarını sağlamak amacıyla Genel Destek Programı altında ‘Yurt içi Fuar Destek Programı’nı uygulayan Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, KOBİ’lerin arkasında durarak yeni iş fırsatları yaratmalarına eşlik ediyor. Geçtiğimiz yıl KOSGEB desteğiyle fuara katılan 269 KOBİ, bu yıl 50 m2’ye kadar m2 başına 100 TL KOSGEB desteği olarak daha büyük metrekarelerle fuara dönüyor. Yerli ve yabancı pek çok markayı girişimci adaylarıyla buluşturmaya kendine ilke edinen fuar, dünyanın farklı noktalarından İstanbul’a gelecek olan profesyonellere de ev sahipliği yapıyor. Öte yandan Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, markaların tanınmasını, ulusal ve uluslararası alanda zincirleşmesine büyük katkı sağlıyor. Markaların ürünlerini, hizmetlerini, projelerini sergilemeleri açısından büyük önem taşıyan fuar, ülke ekonomisinin gelişiminde 15 yıldır önemli bir misyon üsteleniyor.