Bayim Olur musun? Türkiye'nin Bayilik ve Franchising Portalı








Bayim Olur musun? Türkiye' nin Bayilik ve Franchising Portalı -
Yeni Şifre Belirleyin
x
E Posta
:
Eski Şifre
:
Yeni Şifre
:
Şifre Tekrar
:
     

Ana Sayfa HABERLER Aktaşlar'ın 2018 yılsonu ciro hedefi 35 milyon TL
Tarih: 14 Ağustos 2018 10:26:59
Güncelleme: 14 Ağustos 2018 10:26:59

Aktaşlar'ın 2018 yılsonu ciro hedefi 35 milyon TL


Ordu’ya özgü lezzetleri tüm dünyaya tanıtmayı hedefleyerek yola çıkan Aktaşlar Lezzet Grubu, 2018 yılının ilk yarısında 15 milyon TL’lik ciroya ulaştı. Yılsonu ciro hedefi ise 35 milyon TL..

Kurulduğu günden bugüne sürekli büyüme gösteren Aktaşlar Lezzet Grubu. Cirosunun 2018’in ilk yarısında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 15 oranında artış gösterdiğini açıkladı. Yılın ilk 6 ayında 15 milyon TL'lik ciro yapan Aktaşlar Lezzet Grubu, yılsonuna kadar bu rakamı 35 milyona ulaştırmak için çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Elde edilen 6 aylık ciroya dair açıklamalarda bulunan Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş; 2018 yılının ilk 6 ayında hedefledikleri ihracat rakamını yüzde 20 oranında geçtiklerini belirtti. Satışlarını ihracata ve iç pazardaki satışlara göre sınıflandıran Aktaş, 3 milyon liralık ihracat yaptıklarını, iç pazarda da 12 milyon liralık bir satış yaptıklarını söyledi. İhracat hedeflerine dair merak edilenleri de cevaplayan Aktaş, ilk 6 aydan yola çıkarak yılsonuna kadar 8 milyon liralık bir ihracat hedeflediklerini belirtti. Bu sayıya ulaşmak için özellikle Amerika ve Avrupa'daki satış ağlarını geliştirmelerinin gerekliliğini de vurguladı.

"Bu Yıl Ciromuzun Yüzde 45'ini Donmuş Ürünlerden Elde Ettik"

Donmuş pidelerini Aktaşlar, Nelipide ve Pidemiss markalarıyla dünyanın dört bir yanına ihraç eden Aktaşlar Lezzet Grubu, bu alanda rakipsiz olmaya devam ediyor. Donmuş pideden elde edilen gelire dair açıklamalarda bulunan Tamer Aktaş, Ciromuzun yüzde 45'ini milyon TL donmuş pideden elde ettik. Bu kazancı sayıya vuracak olursak 5,5 milyon adet donmuş pide sattık. Grubun bünyesinde yer alan Nelipide ve Pideor markalarımızla da sürdürülebilir bir büyüme gerçekleştiriyoruz. Yılsonuna kadar Nelipide markamızda biri İstanbul biri de Ankara'da olmak üzere iki yeni şube açmayı hedefliyoruz. Bir diğer markamız olan Pideor'da ise yılsonuna kadar 20 şube açmayı arzu ediyoruz. Toplamda ise 400 Pideor şubesi açma hedefimiz var. Franchise adaylarında sektör tecrübesi gibi bir kriter aramıyoruz. Pideor’ un anahtar teslim kumlum maliyeti açılacağı yere göre 250-300 bin TL olurken yatırım maliyetini ise 36 ay içerisinde kendini amorti ediyor" dedi.