Yatırım Bütçesi:
Min:0
-
Max:750.000 tl
BRG Kozmetik A.Ş.'nin temelleri 1950 yılında atıldı. O dönemin en fazla bilinen kolonya markalarından Gonca Kolonyaları zaman içerisinde büyüyerek bugünlere geldi ve Bargello markası ile genişleyerek ürün gruplarını çeşitlendirdi. Bursa’da 9.000 m2’lik kapalı alana kurulu olan tesislerimizde ISO 9001 ve ISO 22716 (GMP) kalite standartları, aynı zamanda IFRA ve HELAL standartlarında üretim yapıyor; parfüm body splash, kolonya, ortam ve araç kokuları gibi farklı ürünleri tüketicilerimizin beğenisine sunuyoruz. Franchise modeliyle hızla büyüyen BARGELLO, parfümeri sektöründe son dönemlerde büyüyen yatırımların başında gelmektedir. Türkiye'de 250 satış noktamız ile birlikte dünyada toplam 26 ülkede faaliyet gösteriyoruz. Dijitalleşen dünya ile birlikte on-line alışveriş sitemiz e-bargello'yu da 2012 yılında tüketicilerimizin hizmetine açtık. 2015 yılında Türkiye’den de global bir parfüm markası çıkarma vizyonuyla yeniden yapılandık. Bursa’daki fabrikamızın yanı sıra dünyanın parfüm merkezi sayılan Fransa’daki birçok laboratuvarlarda Ar-ge çalışmaları yaptırıyoruz. Aynı kaliteyi yönetim modeline de yansıtmak için insan kaynağı ve kaliteli yönetim teknolojilerine de yatırım yaptık. Misyonumuz; insana, doğaya saygılı ve kaliteden ödün avermeden üreten, mutlu tüketicileri ile birlikte büyüyen bir marka olmaktır. Vizyonumuz; kozmetik ve kişisel bakımda global pazarda rekabet eden güvenilirlik ve kalitesini ön plana çıkaran bir marka olmak.
Son güncelleme tarihi: 07 Nisan 2023 03:20
Yatırım Bütçesi
0 - 750.000 tl
Firmaya Ait İşletme Adedi
112
Bayi/Franchise Adedi
500
Sağladığı İstihdam
550
Ortalama Kâr Oranı
%100
Kârdan Alınan Pay
Alınmıyor
Bayi/Franchise Hedefi
2023 yılı için 50 yeni franchise
Sektör
Kozmetik parfüm
Kuruluş Yılı
1950
Merkez Ülkesi
Türkiye
İl - İlçe
BURSA - Belirtilmemiş
Proje Eğitimi
Var
Pazarlama Eğitimi
Var
Personel Eğitimi
Var
Ürün Hizmet Kapsamı
kişisel parfüm
Firma Markası
Bargello perfume
İş Fırsatı
kazançlı bir bayilik sistemi
BAYİLİK ŞARTLARI
BAYİLİK VERME ŞARTLARI Bayi adayından; Marka değerini arttırmak, korumak ve bayi karlılığını garanti altına almak için yoğun yaya trafiği olan, alışverişin yoğun yaşandığı ve markaların olduğu işlek cadde de veya araç trafiğine kapalı yaya yürüme yolu olan arterlerde mağaza açmasını öneriyor ve istiyoruz. Ayrıca şehirlerin yeni gelişen ve yeni yerleşim veya yaşam alanlarında bulunan caddesinide öneriyor ve istiyoruz. Avm’ler de ise ziyaretçi sayısının yüksek olduğu, popüler Avm’ler de, ortak alanlarda kiosk(stand), yada mağaza konsepti uygulanabilir. Kiralanacak dükkanın, cephesi ve vitrini caddeye bakan, en az 3 metre vitrin cephesi, tabelamızı asmaya uygun dış cephesi, minimum satışa ayrılmış alanın 20 ile 40m2 olmak şartı ile cadde üstü olmalıdır. Bayi haklarını korumak ve etik ticaret anlayışımız gereği hali hazırda işleyen bir Bargello mağazasına 750 mt mesafede ikinci bir başvuru kabul edilemez. Bazı istisnai durumlarda bu mesafe kısalabilir. Örneğin İstanbul İstiklal caddesi, Ankara Kızılay, İzmir Karşıyaka vb alışverişin yoğun olduğu caddelerde. Bayi bu şekilde dükkan bulduğunda bu dükkanın her iki tarafındaki 5 yan komşusunu da fotoğraflayacak şekilde dış cephe resmini, dükkanın iç resmini, dükkanın önünden tam karşı taraftaki komşuların resmini, dükkanın önünden caddenin her iki tarafını gösteren resmini ve videosunu çekip, açık adresi (konum) ile birlikte bize yollamalıdır. Biz de bu resimler ve adrese göre ön değerlendirme yapıp, daha sonra yeri görerek keşif değerlendirmesi yaparak olumlu ya da olumsuz kararı başvuru yapan bayimize iletmekteyiz.