Yatırım Bütçesi:
Min:25.000
-
Max:100.000 dolar
Burger Break; gurme burger pazarına 2013 yılında çok hızlı bir giriş yapmış ve kısa zamanda kendini ispatlamıştır. Farklı gramajlarda köfte seçeneklerini burger menüsünde bulunduran Burger Break, formülünü çok uzun denemeler ve araştırmalar sonucunda ortaya çıkardığı, doğal baharatlar dışında hiçbir katkı maddesi kullanmadan hazırladığı ürünlerini müşterilerine sunmaktadır. Çok kısa sürede şubeleşmeye başlayan Burger Break Ankara’dan sonra tüm Türkiye’de şubeleşme çalışmalarını hızlandırmıştır.
Neredeyse tüm şubelerinde farklı müşteri kitlelerine hitap eden Burger Break; tüm şubelerini geleceğinin teminatı olarak görmektedir.
VİZYONUMUZ
Burger Break olarak ‘homemade’ (ev yapımı) olgusunu hayata geçirmek için ürünlerimizin tat ve doğallık açısından “Anne eli değmiş” gibi olmasına dikkat ediyoruz. Bu nedenle; ürünlerimizin tamamı katkısız, tıpkı annelerimizin evde yaptığı gibi. Tüm ürünlerimizin yapım ve sunum aşamalarında “Kendi yemeyeceğin bir şeyi başkasına yedirme” sözünü ilke ediniyor bu nedenle doğallık, kalite ve hijyenden ödün vermiyoruz. Hamburger dışında; atıştırmalık, sandviç, wrap, ızgara çeşitleri, makarna, salata, tatlı ve bize özel ürünümüz olan Big Jack’e de güveniyor; gerekirse bir fast food kadar hızlı yemek yiyip kalkabileceğiniz, gerekirse iyi bir restoran kadar rahat ve uzun oturabileceğiniz bir ortam yaratmayı amaçlıyoruz.
MİSYONUMUZ
Burger Break olarak; gurme burger pazarına rekabetten ziyade en iyiyi ve en doğruyu yapmayı amaçladığımız için girdik.Pazardaki diğer markaları, rakip değil meslektaş olarak benimsiyoruz.
Müşteri portföyümüzün yoğun olarak gelişim çağındaki çocuklar ve gençlerden oluşması, onların hayatında sağlıklı beslenmenin öneminin verdiği yükümlülük; doğallık konusundaki hassasiyetimizin en yüksek seviyede olmasını sağlıyor.
Sağlıklı beslenen nesillerin önemini bilen bir firma olarak kendi doğal olmayan hiçbir şeyi müşterilerimize sunmamayı ilke edindik. Hijyen ve doğallığa tavizsiz önem verilmesi gereken gıda sektöründe verdiğimiz hizmetin karşılığında; “Artık, çocuklarıma rahatlıkla hamburger yedirebiliyorum.” diyen her ebeveyn, işimizi doğru yapmanın verdiği huzuru pekiştirdi.
Dürüst, temiz ve güler yüzlü hizmet verdiğimiz her günü bir başarı olarak görüyor ve mutfağından servisine herkesi bu başarının bir parçası kabul ediyoruz.
STRATEJİMİZ
2015 yılı itibariyle Ankara’daki şubeleşmemizden sonra Türkiye’nin dört bir yanından ailemize katabileceğiz; girişimci, dinamik ve yenilikleri seven iş ortakları aramaktayız. Marka hedeflerimiz arasında; kalitemizi ve hizmet standartlarımızı düşürmeden doğru noktalarda şubeleşmeyi devam ettirmek, karlılığı maksimize etmek ve Burger
Son güncelleme tarihi: 20 Kasım 2019 06:06
Yatırım Bütçesi
25.000 - 100.000 dolar
Firmaya Ait İşletme Adedi
5
Bayi/Franchise Adedi
2
Sağladığı İstihdam
40
Ortalama Kâr Oranı
Kira, personel sayısı ve m2’ye göre değişim göstermektedir
Kârdan Alınan Pay
Ciro’dan %5 royalty ücreti
Bayi/Franchise Hedefi
2019 yılı için 50 yeni franchise
Sektör
Gıda
Merkez Ülkesi
Türkiye
İl - İlçe
Belirtilmemiş - Belirtilmemiş
Proje Eğitimi
Yok
Pazarlama Eğitimi
Yok
Personel Eğitimi
Yok
Firma Markası
Burger Break