Favorilere Eklendi
Başvurunu Aldık !
Sana en kısa zamanda dönüş yapacağız.

Catchup

Yatırım Bütçesi:
Min:0 - Max:0 tl

Reklam ve Mimarlık Bir Arada!

Catchup, sadece bir reklam ajansı olmadığı gibi sadece bir mimarlık ofisi de değildir. Mekân yaratma sanatı mimarlığı, hedef kitle yakalama sanatı reklamcılık ile bir araya getiren, kendilerine ‘‘yakalayıcılar’’ dedikleri kolektif bir yapıdır.

Ajans Başkanı Volkan Yılmaz, franchise ile büyümek isteyen markaların geleceği olacak ‘‘reklam ve mimarlığı’’ bugünden bir araya getirerek, sektörde fark yarattıklarını söylüyor.

Volkan Yılmaz, franchise sistemi ile büyümek isteyen markaların çözüm ortağı olma fikrinden yola çıkarak Catchup’ı ortağı Volkan Doğan ile birlikte kurduklarını, franchise alanı dışında altın rafineri şirketinden uluslararası lojistik şirketine kadar farklı sektörlerden birçok markaya da hizmet verdiklerini belirtiyor.

Catchup Ne Yaparlar?

Markalama, dijital reklam, prodüksiyon ve CRM alanlarında markalara çözüm ortaklığı yaparız. Uzaydan görünen, dünyada etki yaratan fikirleri yakalarız. Hiçbir zaman yakaladığımız fikirlerle yetinmeyiz, çünkü yaptığımız son iş kadar iyiyiz. Çok hayal kurarız. Çünkü; hayal kurmadan yaratıcı fikre ulaşamayacağımızı biliriz. Her fikre bir hikâye yazarız, herkesin bir hikayesi olduğu gibi. Bazısı bir insanı sevmekle başlar, bazısı ise bir markayı. Sevilen markalar yaratmak için hedef kitlesiyle ortak noktası olan hikayeler oluştururuz. Stratejiye dayalı analizlerle, markaların doğru içgörüleri yakalama refleksini tetikleriz.

Nasıl mı yaparlar?

Yapı ve iç mekân ölçeklerine her açıdan yaklaşan, yaşam ve mekânı kavrayabilen mimar, plancı ve tasarımcılar ile gözün gördüğü her alanda etki yaratmayı amaçlayan reklam profesyonelleri markanız için bir araya gelir, düşünür ve tasarlar. Franchise ile büyümek isteyen markalar için en yaratıcı, en estetik ve en modern konsepti belirleriz.

Markanızı Catchfranchise Büyütür

Markaların geleceği olan reklam ve mimarlık ayrı disiplinler gibi görünse de aslında markalar için aynı ses tonunu çağrıştırmalıdır. Catchup, bu yaklaşımdan yola çıkmış ve önceliğine franchise ile büyümek isteyen markaları almış ve bu sisteme de Catchfranchise adını vermiştir. Catchfranchise standardı, en az 12 ay boyunca bir veya daha fazla pilot şube işletmekten gelir. Bu, bir iş konseptini kapsamlı bir şekilde test etmek için gereken minimum zaman dilimidir. CatchUp, bu süreci en ideal şekilde geçirmenizi sağladıktan sonra Catchfranchise modelinizi hazırlamaya başlar. Bu model işletmenizin bir departmanı gibi çalışır. Franchise süresince ihtiyacınız olacak tüm reklam ve mimarlık hizmetlerinizi tek bir çatı altından çözmenizi sağlamakla kalmaz, CRM ekibi ile franchise sisteminize yatırım yapmaya karar vermiş nihai yatırımcıları da sizinle buluşturur.

Catchfranchise içerisinde; franchise prosedürleri, franchise ücret sistemi, 6 adımda franchise olma süreci, franchise sunumu, franchise reklamları, konsept yaratımı vb. hizmetleri barındırır.

Birbiriyle doğru orantılı şekilde ilerleyen reklam ve mimarlık ekipleri değişen bu düzenin kalıcı bir parçası olmak isteyen markalar için markayı aynı ses tonuyla ilerletir. Biz reklam ve mimarlığı tek bir kimlik açısından değerlendirir ve markanızın benzersiz ve bütünsel bir kimliğe sahip olmasına odaklanırız.

Özellikle değişen dünyanın bir parçası olmak, küreselleşme ve bireyselleşme anlayışında yaşanan bu hızlı değişime ayak uydurabilmek için bu bütünsel ve kişisel iletişimin gücüne inanırız. Değişen dünya düzeninde, tasarım ve mekân kavramlarının da tüketildiği ve sık sık değiştiğini gözlemliyoruz.

Örneğin günümüzde tüketiciler için işlevsel ürünler ve alanlar planlamak yeterli olmuyor. Kullanıcıların beklentilerini her yönden karşılamak gerekiyor. Markaların geleceği olan reklam ve mimarlık; kullanıcıların fizyolojik ve psikolojik algısına dayanarak tek bir kimlik atlında beklentilerini karşılamalı. Günümüzde beklentileri karşılamak ve tercih edilen konumu sürdürebilmek adına yapılan bir diğer önemli nokta ise şüphesiz ki yenilikçi olmaktır. Catchup, daima markanız için son trendleri yakalamak için çalışır.

Günümüzde ürünler değil, anlamlar tüketilir.

Yoğun iletişim bombardımanı yaşadığımız bu çağda, markaların hafızada kalabilmesi için oldukça önemli olan mimari tasarım ve reklam ilişkisini doğru anlamak gerekiyor. Tabi bunun için de markanın kimlik ve imaj kavramlarını iyice bilmek ve kavramak lazım. Markanın kurumsal kimliği, imajı, hedef kitlesi ve hedef kitlesi ile iletişimi açılarından ayrı ayrı değerlendirme yapmak, değerlendirme yapıldıktan sonra doğru bir mimari tasarım ilişkisi yapılarak, marka kimliği oluşumunda önemli adımlar atmayı gerektirir. Marka kimliği oluşumu için yapılabilecek mimari tasarım ilişkisinde aktarım unsurları olan; cephe, vitrin, malzeme, renk, aydınlatmalar, plan şeması vb. gibi birçok seçenek ön plana çıkmaktadır. Adı geçen bu tasarım elamanlarının ve bunlara ilişkin diğer tasarım elamanlarının, hedef kitle üzerinde marka kimliği ile bütünsel iletişim açısından büyük etkisi vardır. Doğru bir şekilde tasarlanmış anlam aktarım unsurlarınca iletilecek doğru mesajların, değer biçilemez müşteri sadakati oluşturduğu açıktır.

Marka kimliği; kurumun kendini nasıl tanıtmak istediği ve kendini sunma biçimidir. Bu sunma biçimi ne kadar etkili ve kaliteli olursa marka kimliği o kadar sağlam oluşacaktır.  Marka kimliği oluşurken birçok etkili unsur bulunmaktadır. Bu unsurların başında; kurumsal iletişim, kurumsal kimlik, kurumsal davranış, hedef kitlesi için de logo, renk, amblem, kurum tasarımı marka konumunun konsepti ve görsel tasarım gibi birçok unsur etkilidir.

Tasarımda etkin rol oynayan unsurların hedef kitlede bıraktığı izler çok farklıdır. Örnek vermek gerekirse; kimi tüketici o markanın renk uyumunu hafızasına kazımıştır, kimisi mimarı tasarımını, kimisi de deklarasyonundan etkilenerek markayla bir bağ kurmuştur. Unutmayın ki çok küçük nüanslar fazlasıyla olumlu etki bırakabilir. Bu yüzden biz her detayı ayrı ayrı değerlendirir ve inceleriz.

Marka – tasarım ilişkisini kurarken kullanılan tüm unsurlar ve bunların birbirleri ile olan temas noktalarını baz aldığımızda markalaşmada profesyonel bir deneyime ihtiyaç duyarız. Reklam ve mimarlığın bir arada yürüdüğü, inovasyona her daim açık ve beklentileri karşılamak noktasında başarılı olduğumuz bu sektörde aradığınız profesyonel deneyimi yakalar ve marka kimliğinizi oluşturmada markanızı emin ellere teslim edebilirsiniz.

Bir markanın mekânsal temsiliyeti ile marka olma yolculuğunun, o mekânın ve imajının tasarımıyla fark yaratması ile başladığına inanıyor ve markayı yansıtacak her detayın incelikle tasarlanmasını savunuyoruz. Savunduğumuz düşüncenin bir markanın başarısının anahtarı olduğunu belirtmek isteriz. Unutmayın ki bir markanın başarısını ve hedef kitlesinde bırakacağı etkisini, kültürünü, vizyonunu, marka değerini ve daha birçok önemli detayları başarılı bir şekilde yansıtabilmek için mimari ve reklam tasarımın oldukça başarılı ve etkileyici olması gerekmektedir.

Son güncelleme tarihi: 07 Nisan 2023 03:05

Yatırım Bütçesi

0 - 0 tl

Firmaya Ait İşletme Adedi

1

Sektör

Franchise

Kuruluş Yılı

2021

Merkez Ülkesi

Belirtilmemiş

İl - İlçe

Belirtilmemiş - Belirtilmemiş

Proje Eğitimi

Var

Pazarlama Eğitimi

Var

Personel Eğitimi

Var

Firma Markası

Catchup