Yatırım Bütçesi:
Min:300.000
-
Max:300.000 tl
Çaytaze’yi, Türkiye başta olmak üzere çayı tanıyan ve seven ülkelere bu kültürü hatırlatmak, geleneksel çaya yabancı olan kültürlere ise çay kültürünü tanıtmak ve sevdirmek amacıyla 2014 yılında Türkiye merkezli olarak kurduk.
Yüzde yüz müşteri memnuniyetini ve üstün kalite standartlarını esas alarak kısa sürede ulusal ve uluslararası alanda franchising’ler vererek ağımız genişlemeye başladı. Markanın, açık ve kapalı ortamlar, çeşitli büyüklükteki alanlar ve farklı mimari yapılara kolayca entegre olabilen fiziki yapısı sayesinde geleneksel ve modern çay çeşitlerini her alanda ileri teknoloji ile çayseverlere sunma imkanı bulduk.
Çayı sen her an gelebilirsin diye taze tutma fikrimiz, 2000’li yıllardan itibaren benimsenmeye başlanan ve yaygınlaşan “café” kültürüne karşı samimi ve sağlıklı bir alternatif olarak doğdu. Çayseverlere geleneksel siyah çayın yanısıra lezzetli ve sağlıklı olmak koşuluyla pekçok farklı çay çeşidini de tatma imkanı sunan Çaytaze kiosk ve mağazaları, aynı zamanda sağlıklı atıştırmalıkları ve leziz tatlıları da bir arada bulabileceğin mekanlar…
Sanıyoruz ki Çaytaze fikri, pekçoğumuza özlediğimiz gerçek değerlerimizi hatırlattı. Her geçen gün artan çaysever sayısı ve Çaytaze kiosklarının yayılma hızı bize bunu gösteriyor.
Geleneğin lezzeti kontrol altında
Çayı her an taze tutabilmek için sadece en kaliteli ürünleri kullanmak yetmez. Tavşankanı bir çay için demlenme süresini, en kaliteli lezzet için demin ve suyun içilebilir olduğu süreleri saniyesi saniyesine takip ediyoruz.
Son güncelleme tarihi: 14 Ocak 2019 10:50
Yatırım Bütçesi
300.000 - 300.000 tl
Firmaya Ait İşletme Adedi
1
Bayi/Franchise Adedi
7
Sağladığı İstihdam
50
Ortalama Kâr Oranı
%40
Kârdan Alınan Pay
Alınmıyor
Bayi/Franchise Hedefi
2019 yılı için 50 yeni franchise
Sektör
Cafe / Tatlı / Pasta
Kuruluş Yılı
2014
Merkez Ülkesi
Türkiye
İl - İlçe
Belirtilmemiş - Belirtilmemiş
Proje Eğitimi
Var
Pazarlama Eğitimi
Var
Personel Eğitimi
Var
Firma Markası
Çaytaze