Yatırım Bütçesi:
Min:2.000.000
-
Max:3.000.000 tl
İzmirli bir marka olarak çıktığımız bu yolculukta; İzmir sınırlarını aşarak İstanbul’da ünlenen marka kimliğimizle, toplamda 24 şubemiz ile ayda ortalama 180.000 Çeşnili satışımız ve ay içinde yolumuzun kesiştiği ortalama 630.000 kişi ile her gün daha fazlasını hedefleyerek büyümeye devam ediyoruz. Çeşnili olarak, dönerin geleneksel lezzetini koruyup dünyanın farklı kültürlerinden ilham alıyor ve yaratıcılığımızı lezzetle buluşturuyoruz. En kaliteli ve enfes döner deneyimini sunmak için her zaman özveriyle çalışıyoruz. Dönerimizle buluşturduğumuz soslarımız, bizim lezzet kahramanlarımızdan. Bu soslar, lokal sunumlarımızı tamamlamak için özenle seçilerek özel olarak hazırlanıyor. Sizleri lezzet dolu bir yolculuğa davet ediyor ve dönerin eşsiz dünyasını keşfetmenizi bekliyoruz. Çünkü herkes tavuk döner sever.
Son güncelleme tarihi: 17 Aralık 2024 05:14
Yatırım Bütçesi
2.000.000 - 3.000.000 tl
Ortalama Kâr Oranı
%20
Kârdan Alınan Pay
Alınmıyor
Bayi/Franchise Hedefi
2024 yılı için 30 yeni franchise
Sektör
Tavuk Döner
Kuruluş Yılı
2019
Merkez Ülkesi
Türkiye
İl - İlçe
Belirtilmemiş - Belirtilmemiş
Proje Eğitimi
Var
Pazarlama Eğitimi
Var
Personel Eğitimi
Var
Firma Markası
Çeşnili