Yatırım Bütçesi:
Min:850.000
-
Max:1.500.000 tl
1993 yılında gıda sektörüne giren grubumuz, 2002 yılından bu yana “Gönül Kahvesi” markasıyla yoluna devam etmektedir. Gönül Kahvesi, butik kahve evidir. Türk kahvesindeki tadı ve lezzeti, kendi geliştirdiği özgün ürünlerin özel formülleriyle sunmaktadır. Markamız, “Türk Kahvesi”ne hak ettiği itibarı “Gönül Harmanı” ürünü ile kazandırmıştır. İlk şubesini 2002 yılında İzmir’de açan Gönül Kahvesi, bugün Türkiye’de ve yurt dışında 72 şubesiyle, kendi iş alanında en bilinen marka olma hedefini belirleyerek; kendine özgü ürün gamı, mağaza konsepti ve yaratıcı-yenilikçi yaklaşımıyla, hedefine her geçen gün daha da yaklaşmaktadır. 2014 yılında Gönül Kahvesi, Türkiye’nin yanı sıra önce Avrupa, Ortadoğu, daha sonra Amerika’dan gelen yoğun teklifler karşısında yurt dışına açılma kararı alarak, ilk yurtdışı şubesini Mayıs 2014’te Saraybosna'da açmıştır. O günden bugüne; Saraybosna'da 3, Bahreyn'de 2, Avusturya'da 1 ve Almanya'da 1 olmak üzere toplamda 7 yurtdışı şube sayısına ulaşmıştır. Yeni açılacak şubeler arasında; Avrupa’nın birçok şehri ile Dubai ve Amerika da bulunmaktadır.
Son güncelleme tarihi: 18 Kasım 2019 03:46
Yatırım Bütçesi
850.000 - 1.500.000 tl
Firmaya Ait İşletme Adedi
2
Bayi/Franchise Adedi
90
Sağladığı İstihdam
2000
Ortalama Kâr Oranı
% 30 ve üzeri
Kârdan Alınan Pay
Cirodan %5
Bayi/Franchise Hedefi
2019 yılı için 15 yeni franchise
Adres
Barbaros Mah. Ardıç Sok. Varyap Meridian Sitesi G1 Blok K:1 D:15
Hedef Bölge
Olmadığımız Tüm İller
Sektör
Cafe
Kuruluş Yılı
2002
Merkez Ülkesi
Türkiye
İl - İlçe
İSTANBUL - Belirtilmemiş
Proje Eğitimi
Var
Pazarlama Eğitimi
Var
Personel Eğitimi
Var
Ürün Hizmet Kapsamı
Butik Kahve Evi
Firma Markası
Gönül Kahvesi