Favorilere Eklendi
Başvurunu Aldık !
Sana en kısa zamanda dönüş yapacağız.

Meşhur Safranbolu Lokumcusu

Yatırım Bütçesi:
Min:500.000 - Max:700.000 tl

1977 yılında iki ortak tarafından Adapazarı’nda şahıs firması olarak kurulan Meşhur Safranbolu Lokumcusu, 1982 yılından itibaren Yalova da faaliyetine devam etmiştir. 1995 yılında, Eren Gıda Mad. Turizm San ve Tic. Ltd. Şti adı altında kurumsal kimliğe geçiş yapmış olan firmamız, marka tescilini de alarak, İstanbul Maltepe’de ilk mağazalarını açmışlardır. 

Bugüne kadar üretim çizgisini hiç değiştirmeyen Meşhur Safranbolu Lokumcusu, lokumu Safranbolu tarzı ile üretmeye devam etmiş ve butik bir marka olmuştur.  Tüm ürünleri doğal yemişler, meyve kuruları ve ekstraktlarla; boya gerektiren ürünleri ise organik gıda boyaları ile üretilmektedir. Ürün gamında kimyasal ya da sentetik içerikli herhangi bir kıvam verici, koruyucu, lezzet verici aroma, glikoz, mısır şurubu, suni tatlandırıcı, gıda boyası, renklendirici gibi katkı maddeleri bulunmamaktadır. Firmanın günlük üretim kapasitesi 2.500 kg olup; 1000 m2 kapalı alana sahip üretim tesisinde,  tüm gıda üretim standartlarına uygun şekilde ve yenilikçi bir yaklaşımla üretimini gerçekleştirmektedir.

2013 yılına kadar kendi mağazalarında gerçekleştirdiği satış faaliyetlerini, bu tarihten itibaren genişletmiş ve kurumsal firmaların lokum ihtiyaçlarını karşılamak üzere kurumsal satış ekibini kurmuştur. Böylelikle; sanayii, bankacılık, inşaat, turizm, saraylar, zincir mağazalar, okullar ve pasta/cafe grupları gibi, her biri kendi kategorisinde çok kıymetli kurumsal markalara hizmet vermektedir.

 2014 yılından itibaren Ortadoğu ve Uzakdoğu  başta olmak üzere birçok ülkeye ihracat yapmaya başlayan firmamız, bu günlerde en yoğun ihracatını İngiltere pazarına gerçekleştirmektedir.

2018 yılı itibariyle, kendi işletmekte olduğu mağazaların performansları değerlendirilip talep görmeye başlayınca, franchise sistemi ile yaygınlaşma projesi gündeme gelmiş ve firma bu proje ile ilgili çalışmalara başlamıştır. Son derece hassas ve seçici davranmış olduğumuz franchise seçiminde hali hazırda Ankara da 3, İzmir otobanı Oksijen tesislerinde 3 ve İstanbul da 3 franchise ‘ ı bulunan firmamızın hedefi; franchising sistemi ile “Meşhur Safranbolu Lokumcusu”  markasını geleceğe taşımak ve lokum kültürünü, kendi üretim standartlarında nesiller boyu tüketicinin beğenisine sunabilmektir.
 

Üye Girişi Yap

Son güncelleme tarihi: 01 Eylül 2020 02:07

Yatırım Bütçesi

500.000 - 700.000 tl

Firmaya Ait İşletme Adedi

1

Bayi/Franchise Adedi

9

Ortalama Kâr Oranı

Ciro üzerinden %50 (1e1)

Kârdan Alınan Pay

Alınmıyor

Bayi/Franchise Hedefi

2020 sonu 11 / 2021 sonu 15 (minimum)

Sektör

Cafe / Tatlı / Pasta

Kuruluş Yılı

1977

Merkez Ülkesi

Türkiye

İl - İlçe

Belirtilmemiş - Belirtilmemiş

Proje Eğitimi

Var

Pazarlama Eğitimi

Var

Personel Eğitimi

Var

Firma Markası

Meşhur Safranbolu Lokumcusu