Yatırım Bütçesi:
Min:100.000
-
Max:250.000 tl
"midyeli" TÜM DÜNYADA SEVİLEN BİR LEZZETİ BULMA ÖYKÜSÜDÜR.
"midyeli" tüm dünyada sevilen bir besini , "midyeyi" , farklı lezzetlerle yeniden keşfetmenin öyküsüdür. Hedefimiz , ilkemiz, ülkemizde sokakalarda tüketilen midyeyi, yerel tüketim konseptini kaybetmeden, gerekli sağlık koşulları altında, kurumsal bir marka olarak yaygınlaştırmaktır.
Beş yıl önce başlayan halen de devam etmekte olan bir araştırmanın sonunda start almıştır. Yapılandırmamız, franchising sistemiyle büyüme stratejisine göre ayarlanmıştır. Franchising yatırımcısı, kolay hazırlanabilen reçeteler ile her yönü kontrol edilebilir bir sistemi, hazır bir biçimde teslim almaktadır. Bu anlayışıyla, dünyanın her yerinde, midyeli spesiyellerini "aynı lezzet staandartlarında" yakalamak amaç edinilmiştir.
NEDEN midyeli FRANCHISE
- Türkiye'nin ilk KURUMSAL midye markası "midyeli"dir.
- Türkiye de oluşmuş büyük bir midye TÜKETİM pazarı vardır. midyeli, TARIM BAKANLIĞINDAN ONAYLI ÜRETİM MERKEZİNDE midyelerini işlemektedir. midyeli'nin MİDYELERİ, devletin toplamaya izin verdiği İSTASYONLARDAN ya da midye çiftliklerinden TEDARİK EDİLMEKTEDİR. HİJYEN şartlarına A'DAN Z' YE UYULARAK İŞLENMEKTEDİR... Türkiye de midye pazarında BULUNMAYAN TEMİZLİKTE midyeleri ile MEVCUT midye pazarından büyük ölçüde pay alması KAÇINILMAZDIR.
- midyeli'nin KURUMSALLAŞMAYI tamamlamış bir RAKİBİ BULUNMAMAKTADIR... Midyecilik sektöründe başka hangi YİYECEK SEKTÖRÜNDEKİ markanın franchise'ı olsanız, piyasaya girdiğinizde, iki yada üç adet büyük rakibiniz olacaktır.
Sadece "midyeli"de franchise olduğunuz anda rakipsiz olarak büyüyebileceğiniz bir pazar vardır. Tüm Türkiye'nin istediği TEMİZ VE BELGELİ MİDYELERİNİZİ satabileceğiniz MEVCUT ama rakipsiz bir pazar sizi beklemektedir. Bu avantaj şu an da Türkiye de hiçbir YİYECEK SEKTÖRÜNDE bulunmamaktadır.
- midyeli dünyada midye tüketilen HER ÜLKENİN yerel midye tadlarından menüsüne eklemiştir. Bu da midye severlerin değişik midyeli LEZZETLER sunulan, restoranlarımıza sık sık uğramasına sebep olmaktadır.
- midyeli PROJE asamasından itibaren, Franchising sistemi ile büyümeyi hedeflediği için her aşamasında frenchise'yi düşünerek ileriye dönük yatırım yapmıştır. Buda kolay kontrol edilebilir, kaçakları minimuma indiren bir sistemi ortaya çıkarmıştır.
- midyeli de Sürekli olarak araştıran, yurtdışı fuarlara katılan bir ekip ruhu vardır. Midyenin yetiştirilmesinden, pişirilmesine ve de soğuk hava ünitelerinde muhafaza edilmesin kadar, üniversitelerin su ürünleri bölümleri ile sürekli birlikte çalışılmaktadır.
Üniversitelerle beraber araştırmalar yapan bir ekibin olması "midyeli" koşullarda tüketilmesine ve lezzetinin korunmasına katkıda bulunulmaktadır.
- Yüksek kar marjı
- Yatırım geri dönüş hızının memnun edici olması.
- "midyeli"nin tüm şubelerinde tüketilen midye ve midye dolmalarının, aynı lezzet standartında olması.
- Özel bir sistem ile hazırlanan ve muhafaza edilen midyeleri, ister sıcak, ister soğuk olarak sunulabilme avantajı.
Son güncelleme tarihi: 21 Mart 2019 02:11
Yatırım Bütçesi
100.000 - 250.000 tl
Firmaya Ait İşletme Adedi
2
Sağladığı İstihdam
12
Kârdan Alınan Pay
Aylık Cirodan %5
Bayi/Franchise Hedefi
2019 yılı için 5 yeni franchise
Sektör
Gıda
Kuruluş Yılı
2013
Merkez Ülkesi
Türkiye
İl - İlçe
Belirtilmemiş - Belirtilmemiş
Proje Eğitimi
Var
Pazarlama Eğitimi
Var
Personel Eğitimi
Var
Firma Markası
Midyeli