Favorilere Eklendi
Başvurunu Aldık !
Sana en kısa zamanda dönüş yapacağız.

Pita Shawarma

Yatırım Bütçesi:
Min:150.000 - Max:450.000 tl

20 Yılı aşkın gıda işletmeciliği tecrübemizi şimdi Pita Shawarma ile farklı bir konseptte sizlere sunuyoruz. 100 Şube hedefine ulaşıp satışını gerçekleştirdiğimiz markalarımızdan sonra başarılı restorancılık faaliyetlerimizi yeni marka ve ürünlerle sürdürüyoruz.

Pita Shawarma restoran piyasasında niş alanları doldurmayı hedefleyen lezzet gamıyla rakiplerinden farklı bir kulvarda hareket ediyor. Günümüz ekonomisinin kısıtlı yapısını ve restoranların yoğun rekabetini göz önünde bulundurarak hazırladığımız menümüzün ana bileşeni Pita olarak adlandırılan balon gobit ve özel bir dürüm çeşidi olan shawarma dürüm sosunun birleşimidir.

Uzun yıllar Türkiye ve Arap coğrafyasında lezzet sunumları yaptık. Bu kapsamda çıkardığımız kültürel damak zevklerine en uygun sosları oluşturduk.
Ülkemizde özellikle son yıllarda patlayan franchising alışverişinin ne denli yanlış kurgulandığını ve bunun bedellerini gerek yatırımcılar gerekse kurucular tarafında yoğun olarak yaşıyoruz.
Her yere açılan ve bir birinin adeta kopyası olan işletmeler birbirine acımasızca zarar vermeye devam ediyor.
Ekonomik sürüklenmeler yaşadığımız bu dönemde restoran piyasasını verimsizleştiren bu amatör
kurgular hakkında bilinçlenmemiz ve bu bilinci yaymamız da büyük önem arz ediyor.  Pita Shawarma olarak bir hedefimizde bu bilinçlenmeye katkı sağlayarak sürdürülebilir işletmeler kurmaktır.

Bir ticari işletme için çok önemli olan kurulum, işletme, imalat, sunum, büyüme, rekabet ve pazarlama, gibi süreçleri bu tecrübeler doğrultusunda uygulanabilir, sürdürülebilir ve gerçekçi bir şekilde organize ederek Pita Shawarma markasını kurduk.
Pita Shawarma lezzetlerini öncelikle Türkiyenin dört bir yanına sonra da dünyaya açmayı hedefliyoruz.
Bayilik sistemimiz ve lezzetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi için bizimle iletişime geçin.

 

Son güncelleme tarihi: 16 Şubat 2020 01:54

Yatırım Bütçesi

150.000 - 450.000 tl

Firmaya Ait İşletme Adedi

3

Bayi/Franchise Adedi

2

Sağladığı İstihdam

25

Ortalama Kâr Oranı

%30

Bayi/Franchise Hedefi

2020 yılı için 100 yeni franchise

Sektör

Gıda / Fast Food

Kuruluş Yılı

2010

Merkez Ülkesi

Türkiye

İl - İlçe

Belirtilmemiş - Belirtilmemiş

Proje Eğitimi

Var

Pazarlama Eğitimi

Var

Personel Eğitimi

Var

Firma Markası

Pita Shawarma