Haberin tarihi: 6.10.2020 16:10:10
Uluslararası lider franchise dergisi; "Global Franchise" yeni sayısında 25Kasımda açılacak olan Bayim Olur musun fuarına yer verdi...
Binlerce yatırımcı adayı için fırsat kapısı aralanıyor. Markaların “Bayim olur musun?” teklifi ile birçok kişi, kendi işinin patronu oluyor. Dünya franchise sektörünün kesişim noktası ve sektördeki her profesyonel için bir referans noktası olan Bayim Olur musun Fuarı sunduğu olanakları ve dinamik yapısıyla yine tüm beklentilerin ötesine geçmeye hazırlanıyor. Medyafors Fuarcılık organizasyonu, UFRAD desteğiyle gerçekleştirilecek Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı bu yıl 25-28 Kasım 2020 tarihleri arasında düzenlenecek. CNR Fuar Merkezi 3. Hall’de gerçekleştirilecek fuar, franchise ve markalı bayilik veren firmaları, ürün ve hizmet veren tedarikçileri girişimci ve yatırımcılarla 18. kez İstanbul’da buluşturacak. Franchise sektörünün kalbinin attığı Bayim Olur musun 2020, pazar büyüklüğü, Food İstanbul ve Food Ambalaj fuarları ile kurduğu sinerjiyle birlikte 5 milyar dolarlık hacim kazandırmayı hedefliyor.
Sektörün büyümesi için en önemli platformlardan biri olan Bayim Olur musun 2020’de, 100’ü aşkın ülkeden gelecek sektör profesyonelleri, fuardaki yerel ve uluslararası katılımcılarla buluşacak. Ulusal markaların uluslararası arenada boy gösterebilmesi konusunda aracılık eden ve geçtiğimiz yıllarda önemli iş birlikteliklerine imza atan yabancı yatırımcılar bu yıl da fuara, damgasını vuracak. Özel bölümleriyle de beğeni toplayan Bayim Olur musun Franchising Fuarı, franchise veren markalara ürün ve hizmet konusunda destek olan tedarikçi firmaları sektörün tüm paydaşlarıyla buluşturacak. Fuar, 3. hallde gerçekleşecek.
80 Bin Ziyaretçiye Ulaşacak
Bayim Olur musun Fuarı bugüne kadar toplam 17 fuar gerçekleştirerek yaklaşık 450 binin üzerinde ziyaretçi ve 3600 katılımcı ile sektörün büyümesine destek oldu. Food İstanbul eş zamanlılığı ve sinerjisiyle bu yıl 80 bin ziyaretçi beklenen Bayim Olur musun 2020’de, iş kurmak ve yatırım yapmak için gelecek profesyonel ziyaretçiler markalar ile bir araya gelecek.
Pandemi Sonrası Normalleşme Sürecinde
Tüm dünyayı saran ekonomik sarsıntının ardından, virüs ile yaşamayı öğrenmemiz ve kurallara uyarak toparlandığımız bu süreçte, fuar gibi büyük organizasyonlarda da alınacak önlemlerde büyük ölçüde sektörün kapısını açtı. Mesafe kuralları, giriş çıkışlarda maske dağıtımı, her koridor ve giriş çıkışlarda dezenfektanlar ayrıca ateş ölçen sistemlerin bulunacağı fuarlara bakanlığın takip ettiği ve hes kodları ile birlikte alınan tedbirlerin üst düzey olduğu ve ekonominin dinamiklerinden olan fuarlara yaklaşımımızı değiştirdi.
Türkiye’den tüm Dünya’ya
Dünyadaki sektör profesyonellerinin buluşma noktası olarak tüm ülkelerden ilgiyle karşılanan Bayim Olur musun fuarında geçtiğimiz yıl, 78 ülkeden gelen iki bini aşan profesyonel ziyaretçi yerli markalarla ticari işbirliği görüşmeleri gerçekleştirdi. Yabancı yatırımcılar Türk firmalarıyla, özellikle yurtdışına açılma planları yapan markalar ile verimli görüşmeler yaptılar.
Franchise sektörünün Bayim Olur musun Fuarının çatısı altında büyüdüğünü belirten Medyafors Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Özhan Erem; Dünyanın en büyük franchise fuarı olma hedefiyle, girişimcinin ne istediğini önemseyerek ve franchise sistemine daha fazla markanın katılımını sağlamak amacıyla farklı sektörlerden firmaları fuarımıza katmak için her yıl büyük bir titizlikle çalışıyoruz. 2019 verilerine göre; 20.000 m2’de 31.800 profesyonel ziyaretçisi 78 ülkeden ziyaretçi ve 300 katılımcısı olan bir fuardan bahsediyoruz. Düzenlediğimiz fuar ile 50 milyar dolarlık bir pazar büyüklüğüne sahip franchise sektörünün kapılarını markalara açıyoruz. Bu değerlendirilmesi gereken büyük bir fırsat, fuarın hedefi ise iş hacmini fuar ile birlikte 5 milyar dolar artırarak şirketlere ve ülkemize katma değer sağlamak. Gıdadan ev dekorasyonuna, gayrimenkulden güzellik merkezlerine, spor merkezlerinden cafelere, kuru temizlemeden teknolojiye kadar geniş bir sektör yelpazesinden katılımcıların yer aldığı ve bu yıla yani, 2020 yılına özel Food İstanbul fuarı sinerjisiyle, gıda üreticileri ve sektörün tüm dağıtım kanalıyla cidi bir network sağlayacak. Şirketlere yeni şubeler açarak büyüme fırsatı sunan fuar aynı zamanda “iş kurmak” isteyenlere yüzlerce cazip seçenek sunarak onlara kendiişlerinin patronu olma fırsatı sağlıyor. İş dünyasının kalbinin attığı fuar, yarattığı iş hacmi açısından her geçen yıl önemli başarılara imza atıyor. ”dedi.
Bilgi ve Rezervasyon için |
|
|
|