Bayim olur musun? Fuarı’na katılan kazanıyor

Haberin tarihi: 19.10.2018 13:10:28

İşadamları, yatırımcılar, girişimciler… Fuarın profesyonel ziyaretçileri bu yıl katılımcı firmaların yüzünü güldürdü. Birçok marka franchise sözleşmesi imzaladı. Fuara gelen yabancı işadamlarıyla yerli markalar arasında ticari işbirlikleri kuruldu…

Türkiye’nin franchising alanındaki ilk ve tek fuarı “Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı” reel sektöre umut verici bir tabloya dönüştü. 11-14 Ekim 2018 tarihleri arasında, İstanbul CNR Fuar Merkezi’nde düzenlenen fuarın, ziyaretçi sayısı 28 bini aştı. Bunlar arasında profesyonellerin sayısı dikkat çekecek kadar fazlaydı. Örneğin bini aşan yabancı yatırımcı, fuarımızı ticari işbirliği amacıyla geldiler. Onlarla, markalarını dünyaya açma planları yapan yerli firmalarımızın son derece verimli görüşmeler gerçekleştirdiklerini biliyoruz.

Genel ziyaretçi profilinde kendi işini kurmak, firmalardan franchise almak için gelenlerin sayısı az değildi. Katılımcı şirketlerden edindiğimiz ilk izlenimlere göre; yatırım yapma kararı alıp fuara gelenlerin sayısı önceki yıllara oranla dikkat çekici düzeyde artmış. Yani fuarımıza iş dünyasında çok fazla ziyaretçi geldi. Bu profesyonel kitleyi fuara çekmekte Medyafors’un yıl boyunca yürüttüğü çalışmaların etkisi oldukça fazla...

“Müşteri memnuniyeti sağlamak bazen çok kolaydır. Hem de babadan kalma bildik yöntemlerle. Yani saygıyla, ciddiyetle ve sıcaklıkla…” diyen

Medyafors Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Özhan Erem, “Biz sadece fuar düzenleyip bir kenara çekilmiyoruz. Yıl boyunca girişim ekosisteminin gelişmesine katkı sağlıyoruz. Para Dergisi ile ulusal pazara dağıtılan “Bayimolurmusun dergisi, bir girişim rehberine dönüştü. “Bayim Olur musun?” gazetemiz, yatırımcı şirketlerin referans kaynağı haline geldi. bayimolurmusun.com.tr portalı ise 30 bin yatırımcı üyesiyle benzersiz bir yapıya kavuştu” diyor.

Franchise ya da bayilik veren yerli ve yabancı firmalarla girişimcileri buluşturan fuarda yine tedarikçiler için özel bir bölüm vardı. Fuar süresince birçok seminer ve etkinlik düzenlendi. Fuar kapsamında düzenlenen Avrupa Franchise Federasyonu (EFF) toplantısına katılan 12 ülkenin franchise dernek başkanları yeni işbirlikleri konusunda kararları aldılar.

Medyafors Fuarcılık tarafından organize edilen fuar, UFRAD (Franchise Derneği) işbirliği ve Coldwell Banker Türkiye ana sponsorluğunda düzenlendi.