Big Mamma’s franchise hedeflerini yüksek tuttu

Haberin tarihi: 12.03.2019 11:03:55

Yerli pizzanın lider markası Big Mamma’s Türkiye'de 25, Avrupa'da 10, Arap Yarım Adasında ise 10 Franchise verecek. Big Mamma’s ve Nonna markaları ile 21 yıldır faaliyet gösteren firmanın Genel Müdürü Nihat Yıldız 2019 yılında ülke ekonomisine katkıda bulunmak için Franchise hedeflerini yüksek tuttuklarını belirtti. 

İlk etapta yabancı olarak algılanan Big Mamma’s, aslında Nihat Yıldız’ın misafirperver anneannesine hürmeten ve atfen oluşturduğu bir restaurant markası. Yıldız, Danimarka’da abisi ile birlikte oluşturdukları Efesus markası ile 5 şubeye ulaşıp, lezzet ve hizmet dalında ödüle layık görüldükten sonra çalışmaya Türkiye’de devam etme kararı vermiş. 21 yıldır Big Mamma’s ve Nonna markaları ile önemli yol alan şirket, 930 çalışanı ile 31bin m2 alanda hizmet sunuyor. 74 şubenin her biri ortalama yıllık 3 milyon lira ciro yapıyor. Şubelerinin ortalama yıllık cirosu ise 222 milyon lirayı buluyor.

Big Mamma’s ve Nonna Franchise şirketlere farklı olanaklar sunuyor
Franchise konusunda farklı olanaklar sunan Big Mamma’s ve Nonna markaları Franchise alan firmalara pek çok kolaylık sağlıyor. Markaların yöneticisi Nihat Yıldız, “Girişimcilere ‘franchise denince’ akla, şartları ağır, aşılması zor kalın duvarlar zor şartlar geliyor. Biz franchise kuralları yerine göre değiştirdik. Yatırımcıları presleyip kazanç kapısı haline getirmek yerine esnek çalışma şartlarını tercih ettik. Biz yatırımcı kazanç kapısı olarak görmüyoruz. Bizim franchise felsefemizde yatırımcı birçok konuda özgür. Önemli olan markanın cazip hale gelip, yatırımcı ile marka arasındaki bağı güçlü hale getirmekti, bunu başardığımıza inanıyorum.” dedi.

Franchise firmanın zararını tazmin ediyor.
Franchise uygulamasında önemli avantaj sağlıyor. Sözleşme, yatırımcıyı kollayacak şekilde düzenlenmiş. En önemli noktalardan birisi, tedarik zinciri içinde piyasa fiyatları baz alınarak hareket edilmesi. Franchise restoranın, tüm ürünlerinde fiyat ve kalite olarak piyasa şartlarında olması gerekiyor. Hatta şubeler, kendilerine gönderilen ürünlerin fiyatlarının yüksek olması veya kalitesi standardının altında olması durumunda, zararı Big Mamma’s üstleniyor. Bir anlamda franchise firmaya tazminat ödemiş oluyor.

Büyük hedef ülke ekonomisine katkı 
Yeni hedef yurt dışı Big Mamma’s’lar başta Almanya, Romanya ve İsviçre’de olmak üzere Avrupa’da ve Ortadoğu’da Katar’da 12 şube açmak için kolları sıvayan kırmızı-beyazlı logoya sahip şirket, yurtdışındaki restoranlarında Türk personel çalıştırmayı ön şart olarak koyacak.
21 yıldır Big Mamma’s ve Nonna markaları ile önemli yol alan şirket, 930 çalışanı ile 31bin m2 alanda hizmet sunuyor. 74 şubenin her biri ortalama yıllık 3 milyon lira ciro yapıyor. Şubelerinin ortalama yıllık cirosu ise 222 milyon lirayı buluyor.

 

Big Mamma's Franchise Şartları ve başvurmak için tıklayınız...