CarrefourSA Bayilik Başvuruları Başladı!

Haberin tarihi: 27.07.2021 14:07:57

Gelişimin parçası olmak isteyen tüm girişimciler, Türkiye organize perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA'nın marketler zincirine katılarak kendi başarı hikayenizi yazmaya başlayabilirsiniz.

1993 yılında Türkiye'de ilk yatırımını yapan Fransa'nın global perakende markası Carrefour'un, 1996 yılında Türkiye'nin Sabancısı, Sabancı Holding ile kurduğu ortaklık sonucunda perakende sektörünün öncü markası olarak faaliyetlerine başlayan CarrefourSa "Yeni Nesil Market" vizyonuyla 41 ilde toplam 702 markatiyle faaliyet göstermektedir.

Kuruluşundan bugüne gücüne güç katarak büyüyen, Avrupa'nın öncü perakende zinciri Carrefour Grup ve Sabancı Holding iştiraki olan CarrefoursSA 28 yıldır yaş sebze - meyveden bakliyata, kasap ve şaküteri ürünlerinden balık ve deniz mahsullerine, ev tekstilinden kırtasiye ve oyuncağa kadar on binlerce güvenilir ve kaliteli ürünü, hijyen esasları çerçevesinde en uygun fiyat politikasıyla her gün 500 bin müşteriyle buluşturuyor.

Neden CarrefourSA Bayilik?
Avrupa'nın Öncü Perakende Zinciri
Yüksek Bilinirlik, Güçlü Marka İmajı
Güçlü Lojistik Ağı Tüm Ülkede Depo ve Lojistijk Hizmeti
Çoklu Format Yapısı
Türkiye'nin Büyük Satın Alma Gücü
Yüksek Ticari Marj ve Rekabetçi Satış Fiyatları
Öz Markalı Ürünler
Geniş Ürün Yelpazesi
Güvenilir Marka İmajı
Sabancı Holding ve Carrefour Group Gücü
Karlı bir Yatırım ve Anahtar Teslim Market Çözümleri


Yüksek Bilinirlik
Güçlü bir finansal pozisyon ile büyüme ve değer yaratma potansiyeli olan tüm projeleri kendi kaynaklarıyla değerlendirerek yatırımlarına devam eden CarrefourSA'nın, müşterileri için yakın, keyifli ve değer yaratan alışverişin adresi olması.


Her yıl büyüyerek geliştirdiği yeni proje ve iş birlikleriyle hem üreticiye hem topluma hem de müşterilerine hizmet vermeye devam etmekte olan CarrefourSA'nın sermayenin yüzde 3.37'si BIST'te halka açık olarak işlem görmesi ile desteklenen yüksek birlinirlik ve marka imajı.

Yüksek Ticari Marj ve Rekabetçi Satış Fiyatları
Rakip fiyatların günlük olarak hem online hem offline kanallarda, birçok farklı noktadan takibi. Rakip fiyatların; market bölgesi, müşteri kitlesi dinamikleri ve market karlılığı göz önünde bulundurularak, markete özel optimum fiyatlandırma kuralları oluşturularak hesaplanması ve yüksek ticari marjin gözetilmesi.

Yatırım Kriterleri
Güçlü Bir Lokasyon: Tercihen ana cadde, düz girişli, mini format için yaya trafiğinin yoğun olduğu ve süper format için ücretsiz otopark yeri olan.

Satış Alanı: Mini format için 100-280 m2 satış alanına sahip, Süper Format için 280 - 600 m2 arasında satış alanı sahip olan.

Siz de bu sürdürelebilir gelişimin bir parçası olmak, yüksek karlılık, güçlğ marka imajı ve güvenirliğe sahip CarrefourSA ailesinde yer almak istiyorsanız hemen başvurun...

CarrefourSA Franchise/bayilik başvuru

CarrefourSA Franchise başvurmak için tıklayınız...

CarrefourSA Franchise/bayilik başvuru