Cold Stone Creamery Franchise ile Her Damak Tadına Uygun Dondurma...

Haberin tarihi: 19.05.2019 13:05:45

Cold Stone Creamery, ilk mağazasını 1988 yılında ABD’de Arizona eyaletinin Tempe şehrinde açtı. Açıldığı ilk günden beri dondurmaya bambaşka bir tat ve anlam veren Cold Stone Creamery markasının isim hakları Kahala Corporation tarafından satın alınarak tüm dünyaya açılması sağladı. Şu anda 30 farklı ülkede 2000’e yaklaşan mağazası ile bu eşsiz dondurma deneyimini tüm sevenleri ile buluşturuyor. 

Özel Röportaj: Seray Akdeniz

Türkiye’de ilk  2013 yılında açılan  Cold Stone Creamery  franchise ile büyümeye devam ediyor. Marka Genel Müdürü Sezai Kavaklı ile franchise detaylarını görüştük..

Bize biraz markanızın kuruluşundan bahseder misiniz?
Cold Stone Creamery Türkiye Master Franchise haklarına  sahip bir firmadır.COLD STONE CREAMERY TÜRKİYE olarak 2013 yılından günümüze kadar misafirlerimize eşsiz dondurma deneyimi sunmaya devam ediyoruz. Dondurmayı, dünya genelinde asıl başlatan ‘Donald ve Susan Sutherland’ isimli çiftin Amerika’da başladıkları serüven bugün yine dünya genelinde 30 ülkede hizmetlerine devam etmektedir.

Konseptiniz ve ürün çeşitleriniz ile ilgili bilgi verebilir misiniz?
Bizler 2013 yılında çıkmış olduğumuz bu eğlenceli yolculuğumuzda, kişiye özel ve eğlendirerek hazırladığımız dondurma karışımlarımız ile öne çıkan bir konsepte sunumlarımızı yapıyoruz. Ana ürünümüzün dondurma olmasına karşılık yine ‘Elde günlük hazırlanan kornet çeşitleri, Waffle çeşitleri, taze kahve çeşitleri, çay çeşitleri, soğuk içecek çeşitleri, pasta ve kek çeşitleri ile misafirlerimize hizmet vermekteyiz.

Cold Stone markasını rakiplerinden farklı kılan nedir?
Cold Stone Creamery için Türkiye özelinde aslında rakibi yok dersek iddialı konuşmuş olmayız. Çünkü mağazalarımızda hazırlanan ürünlerimiz tamamen hijyenik taşımızda hazırlanıyor. 18 çeşit birbirinden özel dondurmayı, dondurma çeşitlerimiz ile uyumlu,30 farklı çeşit ‘kuruyemiş, meyve ve kek’gibi karışım malzemeleri ile harmanlayarak servis ediyoruz. Ayrıca misafirlerimizin isteği doğrultusunda dondurmalarını mağazalarımızda günlük taze olarak hazırladığımız el yapımı kornet külah ve kâselerde sunmaktayız.

Büyümenizde franchise yönteminin rolünü değerlendirir misiniz?
Franchise modeli biliyorsunuz ticari gelişme noktasında tüm dünyada yaygınca kullanılan bir marka büyütme yöntemidir. Bizim de büyüme konusunda inandığımız bir yoldur. Bu yıl düzenlenecek olan Bayim Olur musun fuarında da yerimizi alarak, daha çok yatırımcıya ulaşmayı hedefliyoruz.

Türkiye’de franchise şube sayınız?
19 şubemiz ile faaliyetlerimize devam ediyoruz.

Franchise şartlarınız ve franchise bedeliniz nedir?  
İşletmecilerimiz ile 5 senelik franchise sözleşmesi yapmaktayız ve franchise sözleşme bedeli olarak 35.000 USD talep etmekteyiz. 

Girişimcilerde hangi özellikleri arıyorsunuz?
Bu konuda birden çok kriter olmasına karşın genel olarak yatırımcı adaylarımızın gıda sektöründe deneyimli, girişimci ruha sahip, başarılı bir iş geçmişi ve iş tecrübesi olup, yatırımın gerektirdiği finansal kaynaklara sahip olmasına dikkat ediyoruz.

Lokasyon konusunda kriterleriniz nelerdir?
Fiziki olarak lokasyon konusunda AVM içlerindeki moda katlarını tercih ediyoruz. Min.50 m2 Max. 90m2 olmasına ve ön cephesinin en az 6m olmasına çok dikkat ediyoruz. Bunun dışında cadde olarak tabir ettiğimiz ana arterlerde çok yer almıyoruz.

Markanızı tercih eden yatırımcılara ne gibi destekler sağlıyorsunuz?
Yatırımcılarımıza eğitim başta olmak üzere, lojistik, operasyon ve pazarlama konularında sürekli destekler sağlıyoruz.

Türkiye’de sektörünüzün geldiği noktayı değerlendirebilir misiniz?
Dünya genelinde dondurma pazarı gelişmek ile birlikte ülkemizde de her geçen yıl bilinirliliğimiz artarak devam ediyor. Cold Stone Creamery Türkiye olarak 2018 yılında 2,5 milyondan fazla misafirimizi mağazalarımızda ağırladık. Bu noktada 2019 yılının ilk çeyreğinde 2018 yılına göre %35 misafir sayı artışını belirterek hızla büyümeye devam ettiğimizi söyleyebiliriz.

Cold Stone Creamery Franchise Şartları ve başvurmak için tıklayınız...