Haberin tarihi: 28.10.2023 02:10:03
Binlerce yeni iş anlaşmalarının zeminini oluşturacak Bayim Olur Musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı kapılarını açtı. Yerli ve yabancı 30 binin üzerinde yatırımcı adayının ziyaret edeceği fuar Yenikapı Fuar Merkezi’nde organize ediliyor. Ana sponsoru Redstone olan fuarda 200’ün üzerinde franchis vermek isteyen marka ürün sergiliyor.
ünyanın en büyük üçüncü franchise fuarı olarak Medyafors tarafından hayata geçirilen Bayim Olur Musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı kapılarını açtı. Yatırımcıların ticari risklerini en aza indirerek yeni yatılımlar yapmasını sağlayan Bayim Olur Musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, 29 Ekim’de kadar açık olacak. Bu yıl 21’inci kez düzenlenen fuar, markalara zincirleşme fırsatı, girişimcilere ise kendi işini kurma imkânı sağlıyor.
İstanbul Yenikapı, Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde dünyanın dört bir yanından yatırımcı adaylarının yoğun ilgi gösterdiği fuara başta Almanya, Fransa, Rusya olmak üzere Türk Cumhuriyetleri, Orta Doğu ve Kuzey Afrika Ülkeleri’nden ziyaretçiler geliyor.
“Her marka bir hikâye, her hikâye bir gelecek”
Bu yılki Bayim Olur musun Fuarı’na 30 binin üzerinde yerli ve yabancı yatırımcı adayının ziyaret edeceğini dile getiren Medyafors Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Özhan Erem, fuarda her biri kendi alanında çok ciddi markalardan oluşan, önemli başarı hikayelerine imza atmış 200’ün üzerinde markanın yer aldığının vurguladı. Erem, “Markaların bu başarı hikâyeleri, girişimcilerin hayallerini gerçekleştirmek için cesaret bulabileceği gerçek yaşam öykülerini içeriyor. Bu markaların birçoğu, kendi konularında liderlikleri ve yenilikçi iş modelleri ile tanınıyorlar. Kendi işinin patronu olmanın hayalini kuranlar, kazancını artırmak isteyenler ve başarılı bir iş kurma hedefinde olanlar için cazip seçeneklerle dolu bir fuar sunuyoruz. Bu fuarda, kendi işinin patronu olma hayalini kuran herkese büyük fırsatlar var”
“Dünyanın her yerine franchise vereceğiz”
Türkiye’nin eşsiz coğrafi konumu ve kıtalar arasında oluşturduğu köprü görevini de arkasına alan Bayim Olur musun? Fuarı’nın bu yılki ana sponsoru ise yeniden Redstone oldu. Oluşturduğu uluslararası franchise sistemi ile Türk gayrimenkul sektörünü büyütmenin yanı sıra çatı kuruluşu olmayı da hedefleyen Redstone Yönetim Kurulu Başkanı Evrim Kırmızıtaş, “Böyle bir fuarın ana sponsoru olmaktan çok mutluyum. Her yıl olduğu gibi bu yıl da fuar beni çok heyecanlandırdı. Özellikle fuarın, kuruluşumuzun 100. Yılına denk gelmesi ayrı bir değer taşıyor. Bir Cumhuriyet kadını olarak Redstone’un dünyanın her yerinde olacağının sözünü verebilirim” dedi.
Şubeleşmek isteyen her sektörün tek uluslararası fuarı
Fast food ve restoranlardan ev dekorasyonuna, gayrimenkulden güzellik merkezlerine, spor merkezlerinden kafelere, hazır giyimden eğitime, yazılımdan teknolojiye ve otomotive kadar geniş sektör yelpazesinden katılımcıların bayilik ve franchise vermek üzere yer alacağı Bayim Olur musun? - 21. Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, büyük bir network alanı yaratırken, şirketlere yeni şubeler açarak büyüme fırsatı sunuyor. Fuar, yarattığı iş hacmi ile her geçen yıl önemli başarılara imza atıyor.