Haberin tarihi: 5.12.2019 17:12:24
Hikâyeler; kendimizi, başkalarını ve dünyayı anlama şeklimizdir. Amacımız her ne olursa olsun, (iletişim kurmak, ikna etmek, kaynak yaratmak, yatırımcı bulmak, müşteri çekmek, marka oluşturmak ve yaşatmak ya da ikna edici bir iş planı hazırlamak vb.) insanları harekete geçiren etkileyici bir hikâye anlatabilmemiz gerekmektedir.
Bu program; katılımcıların kendi amaçları doğrultusunda, hikâyeleştirme ve hikâye anlatıcılığını etkili bir şekilde kullanabilmelerini sağlamayı amaçlar. İş dünyasında kullanım alanlarını gösterir, markalarının yaşatılması ve tutundurulmasında çeşitli uygulamalarla birlilkte beceriler geliştirir ve hikâyelerini oluşturabilmeleri için çeşitli araçlar sunar.
Kimler katılmalı:
- İletişim, ikna etme, motivasyon, müzakere, liderlik gibi konularda insanlarla birebir işi olan kendini geliştirmek isteyen her meslekten kişiler
- Orta ve üst düzey yöneticiler
- Ekip yöneticileri
- Eğitim, insan kaynakları, organizasyon, satış ve pazarlama departmanı çalışanları
- Girişimciler
- Öğretmenler
- Pazarlama ve satış çalışanı profesyoneller
Bu program size neler katacak:
- Hikâyelerin iş dünyasında kullanım alanları (İletişim, eğitim, satış, pazarlama, insan kaynakları yönetimi, liderlik gibi alanlarda ve gündelik hayatta hikâyeler)
- Hikâyeleştirme modelleri ve anlatıcılık teknikleri (Uygulamalı)
- Belirli bir amaç ve hedefe yönelik, etkili bir hikâye kurgusunun nasıl yapılacağı
- Etkili sunum, ikna ve iletişim, toplantılar, grup eğitimleri ve topluluk önündeki konuşmalarda hikâye anlatıcılığının temelleri ve dinamikleri
İçerik:
- Hikayelerin kısa tarihi
- Neden hikaye anlatırız?
- Hikaye bilimi
- Hikaye anlatıcılığı neden gereklidir?
- İyi hikaye nedir, kuralları nelerdir?
- Temel prensipler, anlatım modelleri ve formüller
- 3D modellemesi
- Markalar için hikaye anlatımı
- Etkili hikaye anlatan marka olmak
- Hikaye anlatıcıları, sırları ve markaları
- Q&A
Eğitim detaylarını incelemek için tıklayınız.
Eğitmen Güliz Aksoy Hakkında
TURKCELL, COCA-COLA, OPEL, UNILEVER, SUPERONLINE, ULKER, NESTLE, L’OREAL, EXXONMOBIL, UPS, HSBC, AKSIGORTA, DIGITURK, BENETTON gibi önde gelen küresel ve yerel markaların 22 yıl profesyonel pazarlama iletişimi ve reklam faaliyetleri yöneticiliklerinde bulundu .
Güliz Aksoy markaların özellikle “hikâye oluşturma ve anlatma” süreçlerinde ciddi çalışmalara imza atmasının yanı sıra günümüz tüketicilerinin yaşam tarzları ve motivasyonları konularında, farklılaşmış ve kalıcı markalar yaratmak üzere, kurum profesyonellerine destek olabilecek bir “bilgi ekosistemi” oluşturulmasının mimarisi üzerinde de çalışıyor.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunu olan Aksoy, ayrıca Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi, Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Sosyal Medya Akademisi Program Koordinatörlüğü, Galatasaray Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yeni Medya Sertifika programı program koordinatörlüğü ve Haliç Üniversitesi İletişim Eğitimleri program koordinatörlüğü görevlerini de yerine getirirken Way Turkey Kuluçka Merkezi ve workin’incubation’da start up’lara mentorluk ve danışmanlık da veriyor.