Flo Mağazacılık Kazakistan'da adım adım büyüyor ve şimdi de Kenya'da!

Haberin tarihi: 02.01.2020 13:01:30

Türkiye’de ayakkabı sektörünün lokomotifi FLO Mağazacılık, büyüme hedefleri doğrultusunda yatırımlarına devam ediyor. Bu kapsamda yurt dışında da mağaza ağını genişletmeyi hedefleyen FLO, daha önce bulunmadığı Kenya pazarına giriş yaptı.

burak övünç flo mağazacılık ceoTürkiye ve yakın coğrafyada 600’e yakın mağazayla hizmet veren FLO Mağazacılık, ülkemizde gerçekleştirdiği yatırımların yanı sıra yurt dışında da büyümeye devam ediyor. 2023 yılında Türkiye’den çıkacak 10 global markadan biri olmayı hedefleyen FLO Mağazacılık, bu kapsamda yurt dışı mağaza açılışlarına da ağırlık verdi ve Afrika’da yer alan Kenya pazarına giriş yaptı. Aralık ayında açılışı gerçekleştirilen mağaza 674 metrekare büyüklüğünde bulunuyor.

Açılışı değerlendiren FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, başarılı bir yıl geçirdiklerini vurgulayarak Doğu Avrupa ve Afrika’da büyümeye devam ettiklerini söyledi. Övünç “2023 yılı hedeflerimiz arasında Türkiye’den ABD’ye 300 milyon dolarlık ihracat sağlamak, 300 yurt dışı mağaza sayısına ulaşmak ve yüzde 80’i yerli üretim olmak üzere yılda 10 milyon çift ayakkabı satışı gerçekleştirmek bulunuyor. Yurt dışındaki çok güçlü mağaza ağımız, global pazarlarda büyüme stratejimizin omurgasını oluşturuyor. Bu nedenle yeni ülke pazarlarına girmeye ve mağaza sayımızı artırmaya önem veriyoruz. Türkiye’yi farklı coğrafyalarda temsil etmekten ve yeni ülke pazarlarına girmekten dolayı gurur duyuyoruz” dedi.

flo mağazacılık kazakistanFLO Kazakistan’da adım adım büyüyor

Türkiye’de ayakkabı sektörünün lokomotifi FLO Mağazacılık, büyüme hedefleri doğrultusunda yatırımlarına devam ediyor. Bu kapsamda yurt dışında da mağaza ağını genişletmeyi hedefleyen FLO, Kazakistan’daki 27’nci mağazasının açılışını gerçekleştirdi. 

FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç “2023 yılına kadar Kazakistan’a 25 milyon Amerikan Doları civarında yatırım yapmayı ve mağaza sayımızı 80’e çıkarmayı hedefliyoruz. Tüm bunları yaparken de 1000 kişiye istihdam sağlamayı planlıyoruz” dedi.

Türkiye ve yakın coğrafyada 600’e yakın mağazayla hizmet veren FLO Mağazacılık, ülkemizde gerçekleştirdiği yatırımların yanı sıra yurt dışında da büyümeye devam ediyor. 2023 yılında Türkiye’den çıkacak 10 global markadan biri olmayı hedefleyen FLO Mağazacılık, bu kapsamda yurt dışı mağaza açılışlarına da ağırlık verdi ve Kazakistan’da 2 gün arayla 1’er mağaza açarak ülkedeki mağaza sayısını 27’ye yükseltti. 

Fas’ta açılan yeni mağaza ile ilgili değerlendirmede bulunan FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, başarılı bir yıl geçirdiklerini vurgulayarak Doğu Avrupa ve Afrika’da büyümeye devam ettiklerini söyledi. Övünç “FLO Mağazacılık olarak 2023 yılında Türkiye’den çıkacak 10 global markadan biri olmayı hedefliyoruz. Bu hedeflerimize her geçen gün emin adımlarla ilerlerken yurt dışında büyümenin de bu amaçlar doğrultusunda çok önemli bir faktör olduğunun farkındayız. Bu kapsamda yakın coğrafyamızda bulunan ülkelere önemli yatırımlar yapıyoruz ve Kazakistan da bu ülkelerin başında geliyor. Bugüne kadar Kazakistan’a 11 milyon Amerikan Dolarına yakın yatırım yaptık ve bu atılımlarımız sonucunda Kazakistan’ın 13 şehrinde, 27 mağaza sayısıyla hizmet veriyoruz. Aynı zamanda 400’ü aşkın kişiye de istihdam yaratıyoruz” diye konuştu. 

Gelecek yıllarda Kazakistan’a yatırım yapmaya devam edeceklerini belirten Övünç “FLO mağazalarının yanı sıra bünyemizde bulunan In Street ve Nine West markalarımızın Kazakistan operasyonlarını da 2020 yılında başlatmayı planlıyoruz.Büyüme hedeflerimiz doğrultusunda 2023 yılına kadar Kazakistan’a 25 milyon Amerikan Doları civarında yatırım yapmayı ve mağaza sayımızı 80’e çıkarmayı hedefliyoruz. Tüm bunları yaparken de 1000 kişiye istihdam sağlamayı planlıyoruz” dedi.

FLO Franchise Şartları ve başvurmak için tıklayınız...