Girişimcilerin Fuarı Büyük Coşkuyla Açıldı…

Haberin tarihi: 17.10.2018 13:10:50

“16. Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı”,
görkemli bir törenle kapılarını açtı.

İstanbul CNR Fuar Merkezi’nde 27 bin 500 metrekare alanda gerçekleştirilen fuar 300 yerli ve yabancı marka katılımıyla başladı. Medyafors Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Özhan Erem, açılışta yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Benim için fuar açılışları heyecanlı olduğu kadar duygusaldır da… Bir yıl boyunca çalışırsınız emek verirsiniz. Açılış günü bütün bunların karşılığı gözünüzün önünde durur. Muhteşem bir tablo gibi. Fuara katılan stand açan firmalarımıza, markalarımıza vaat ettiğimiz, doğru ziyaretçinin, fuara gelmesi, ziyaret etmesi için, yıl boyunca yaptığınız çalışmaların sonuçlarını da almanız gerekir. Bu nedenle fuarcılar fuarın son gününe kadar aynı heyecan ve görev bilinciyle işin başında olmak zorundadır..."

Medyafors Fuarcılık Yönetim Kurulu Üyesi ve Uluslararası İlişkiler Direktörü Ferzan Erem Escobedo ise, “Birlikte çalıştığımız UFRAD (Franchising Derneği) ile birlikte, işletmelere franchise alanında öncülük ediyoruz. Bu alanda belirleyici olmaktan gurur duyuyoruz. Yatırımcıları ve markaları tek çatı altında buluşturuyoruz. Ayrıca dünyadaki birçok danışmanlık firmasıyla bağlantı içerisindeyiz. Dünya çapında çok önemli franchise fuarlarının Türkiye’deki temsilciliğini yürütüyoruz” dedi.

UFRAD Başkanı Dr. Mustafa Aydın’da, Dünyanın her yerinde at koşturan, rekabet eden 200 marka ile Türkiye ekonomisinde yer almanın haklı gururu yaşıyoruz. Dünyanın her yerinden marka sahipleri kendi markalarını tanıtmak ve Türk markalarıyla işbirliği yapmak adına fuara katılıyor.  Birçok sektörden markalar, kendi çalışmalarını okul niteliğinde olan bu mekanda dünyayla paylaşıyorlar ve yeni iş kurma yöntemlerini birlikte geliştiriyorlar” dedi.
Fuarımızın önemli konuklarından Avrupa Franchise Federasyonu Başkanı Didier Depreay’ın önemli tespitler yaptığı konuşmasında franchise sözleşmelerinin uluslararası kuralları ve etik değerlere uygun olarak yapılması gerektiğini vurguladı. 

Hazine ve Maliye Bakan Yardımcısı Dr. Nureddin Nebati ise "Türkiye öyle bir merkezde ve İstanbul öyle bir konumdaki burada olan dünyaya rahat bir şekilde ulaşır. Burada yaşayan, ticaret ve iş yapan şunu bilir; birkaç saat içerisinde Afrika'nın göbeğinde, Rusya'da, İran'da ve Londra'dadır. Onun için burada marka olmak, markayı temsil etmek emin olun dünyaya kendinizi reklam etmek, alışveriş imkanı elde etmek için büyük bir olanaktır” diyerek sözlerini şöyle sürdürdü: “Kamu ve özel sektörün el ele vererek markaları daha güçlü hale getirecekler. Şimdi kamu ve özel sektör, hepimiz kol kola girerek markalarımızı daha da güçlü hale getirmeyi hedefliyoruz…”