Haberin tarihi: 25.07.2018 00:00:00
Tavuk Dünyası, pazarlama ve iletişim alanının en itibarlı ödülleri arasında yer alan Effie Ödülleri’nde ‘Akılalmaz Lezzet’ iletişimiyle Gümüş Effie Ödülü’ne layık bulundu
Yeme-içme sektörüne getirdiği yeniliklerle fark yaratan ve sektörde kendine yepyeni bir kuvar açan Tavuk Dünyası, ‘Akılalmaz Lezzet’ sloganına sahip “Tavuk Dünyası’nda Şefin dediği olur!” konseptiyle bir ödüle daha layık görüldü.
Tavuk Dünyası, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin, Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği 10. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda bu yıl Turizm – Eğlence – Restoran kategorisinde verilen en büyük ödül olan Gümüş Effie’yi almaya hak kazandı.
Kazandıkları ödülle ilgili kısa bir açıklama yapan Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu şunları söyledi: “Tavuk Dünyası olarak, tavukları 17 sosla marine edip, kişiye özel tavada pişiriyor ve yanına dengeli bir porsiyon yaratmak için makarna ile Akdeniz Salatası ekleyerek Türk yemek kültürüne uygun ürünler sunuyoruz. Özenle ve uğraş dolu bir süreçle hazırladığımız yemeklerimizi aynı zamanda çok da hızlı bir şekilde servis ediyoruz. Asla işin kolayına kaçmayan bu iş yapış şeklimiz kampanyamızın da büyük fikrini oluşturdu. Gerek lezzetlerimiz gerekse de servisimizde gösterdiğimiz bu özeni ‘Akılalmaz lezzet’ sloganıyla iletişimimize taşıyarak kendi gerçeğimize odaklandık. Bu ise hem marka bilinirliğimizi ve hem de ciromuzu hedeflediğimizin daha da üzerine taşımamızda önemli bir rol oynadı. Tabii aynı zamanda bize mutluluk ve gurur kaynağı olan bu büyük ödülü de kazandırdı.”
En etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği Effie 2018’de bu yıl 20 altın, 18 gümüş, 32 bronz olmak üzere toplam 70 ödül sahiplerini buldu.