Haberin tarihi: 25.07.2018 00:00:00
1992 yılında gıda sektörüne giren grup, 2002 yılından bu yana ‘‘Gönül Kahvesi’’ markasıyla yoluna devam etmektedir.Akılcı kurgulanmış ve sade işleyişi ile riskleri ilk başta yok ederek ilerlediği için, Gönül Kahvesi kendisini sürekli bu sektörde geliştirmekte ve farklılaştırmaktadır.
Türkiye’nin tek butik kahve zinciri olan Gönül Kahvesi, Türkiye’de ve Dünya’da büyümeye devam ediyor.Yurt içi ve yurt dışı toplam şube sayısı 81’e ulaşan marka; Adıyaman- Park Avm veBatman- Bozooğulları Hoteli altında misafirlerinin hizmetine girmiştir.
Gönül Kahvesi, sadece yurt içinde değil yurt dışında da hedeflerine ulaşma doğrultusunda şube sayısını arttırmaktadır.İlk yurt dışı şubesini 2014 yılında Saraybosna’da Sarajevo City Center Avm’de açmıştır, sonrasında Mart 2017 de Bahreyn şubesini Muharraq şehri Seef Mall'da, Nisan 2017 de Avusturya şubesini Vorarlberg Eyaleti Dornbirn şehrinde açmıştır.2017 Temmuz da Saraybosna 2.şubesini açan marka, yurt dışında ki şube sayısını 4’e çıkarmıştır.
2018’de açılan yurt içi şubeler;
Mersin-Üniversitesi Cad. (14 Şubat 2018)
Adıyaman-Park Avm (23 Mart 2018)
Batman-Turgut Özal Cad. (23 Nisan 2018)
2018’de açılması kesinleşen yurt içi ve yurt dışı şubeler;
Muğla-Dalaman (Haziran 2018)
Saraybosna 3.şube (Mayıs 2018)
Manama 2.şube (Mayıs 2018)
Ayrıca 2018 yılında açılması planlanan ve görüşmelerin devam ettiği şubeler;
Türkiye’nin bir çok farklı bölgesi ile yurt dışında Almanya başta olmak üzere bir çok Avrupa ve Ortadoğu ülkesi ile ilgili açılış planlarımız bulunmaktadır.
Avrupa, Asya, Körfez Ülkeleri olmak üzere, dünyanın her köşesinden talepler alan Gönül Kahvesi, 2023 yılında yurt dışında en az 223 şubeye ulaşmayı hedeflemektedir.
Gönül Kahvesi, Türk Kahvesi, espresso ve diğer tüm kahveleri, özel formülleriyle harmanlayıp sunmaktadır. Marka, Türk Kahvesi’ne hak ettiği itibarı “Gönül Harmanı” ürünü ile kazandırmıştır.
Menüye yeni giren, Özel Hazırlanmış Atıştırmalıklar, Cam Şişe Ev Yapımı Tamamen Katkısız Meyve Suları ile Doğal ve Katkısız Enfes Soslarıyla Cheesecake’ler de diğer ürünler gibi misafirler tarafından oldukça beğenilmektedir.
Vizyonu; Yenilikçi, girişimci ve kaliteye odaklanmış yapısı ile Gönül Kahvesi’ni dünya markası yapmak,
Misyonu; Türk Kahvesini ulusal ve uluslararası arenada kaliteli ve güvenilir marka olarak vazgeçilmezler zirvesine taşımak olan marka,
"DÜNYA’DA BİR GÜN HERKES TÜRK KAHVESİ’Nİ TADACAK..!" sloganıyla yoluna devam etmektedir.