Haberin tarihi: 15.08.2023 15:08:54
![]() |
Moda Çikolatacısı Şartları ve başvurmak için tıklayınız... |
![]() |
2015 yılında Kadıköy Modada küçük bir dükkanla başlayan serüvenimiz 2019 da yeni yeri ve geliştirilmiş mutfakları ile devam etmektedir. Yola çıkış felsefemiz ortak damak tadı ile geleneksel lezzetleri modern ortamlarda ve yöntemlerle sunmaktır.
Menümüzü düzenlerken, amacımız bütün çikolata ve pastalarımızın doğduğu şehirlerin isimlerinden esinlenerek bir fark yaratmak olmuştu. Dükkânlarımızda misafirlerimize günlük ve taze olarak üretilen ürünleri ikram edilmektedir. Hedefimiz bu ortak lezzetleri daha fazla kişiye ulaştırmaktır. Bunun en iyi yolu tecrübe ve birikimlerimizi doğru metotlarla paylaşmaktır. Butik ve özel bir iş yaptığımız için şubeleşme noktasında titiz davranıyoruz. El yapımı olarak ürettiğimiz ürünlerin kalite ve kalite sürekliliğini korumak bizim için önemli.
Hedeflerimiz;
• Kaliteli ve güvenilir bir hizmet sunmak
•Koşulsuz müşteri memnuniyetinde sürekliliği sağlamak.
•Gelişime açık ve tavizsiz kalite anlayışımız ile sektördeki yerimizi sağlamlaştırmak.
•El yapımı olarak geliştirdiğimiz ürün yelpazesi ile tüketicisine kaliteli ve erişilebilir fiyatlar ile buluşturmak.
•Bizi fabrikasyon üretime itmeden, kaliteyi koruyarak şubeleşmek.
•Sektöründe, dünyada bilinen evrensel bir marka olmak.
Markanıza uygun Franchise/Bayi aday profili nasıl olmalıdır?
Bayilerimizin profesyonel bir işletme metodu ile marka değerlerini koruyabilen ve ileriye götürebilecek vizyonda olmalarını bekleriz.
Markanızı, Franchise yatırımcısı neden Sizi tercih etmeli? Markanızın öne çıkan sağladığı faydalar nelerdir kısaca anlatabilir misiniz?
Moda Çikolatacısı işletme konsepti dört ana bölümden oluşmaktadır. Bizi biz yapan her biri mutfaklarımızda günlük üretilen; spesiyal çikolatalarımız, özel damak tatlarına hitap eden tatlılarımız, kendimize has daima taze kahvelerimiz ve sabahlarımızın mutluluk kaynağı kruvasan kahvaltı ve brunchlarımızdan oluşmaktadır. Bu model ile işletmenin maximum kazanç elde edebilmesi mümkündür.
Kaç şubeniz var? Bu şubelerin ne kadarı markanıza ait, ne kadarı franchise?
1 Şube
Karlılık oranınız ortalama olarak brüt ve net olmak üzere % kaçtır?
Kârlılığımız ciro üzerin %70 ve net olarak %35 oranlarındadır.
Kost maliyetiniz ortalama % kaçtır?
Kost maliyetimiz %35 oranındadır.
Franchise (isim hakkı) bedeli ne kadar alıyorsunuz?
750.000 ₺ + KDV
Franchise sözleşmenizin süresi ne kadar?
Sözleşme süresi 10 yıl
Şube inşaatı anahtar teslim Siz mi yapıyorsunuz? Yoksa Franchise kendi yaptırabiliyor mu? İnşaat m2 maliyetiniz nedir? Demirbaş ve ekipmanlar dahil anahtar teslimi için yaklaşık olarak ne kadar bir yatırım bütçesi gerekmektedir?
Proje inşaat sürecini ve ekipmanları alanında uzman partnerlerimizle yürütmekteyiz. Metrekare ve ekipman fiyatları güncel olarak belirlenmektedir.
Royality yani cirodan her ay ne kadar pay alıyorsunuz?
Dükkan karlılığının sağlandığı başa baş noktasını yakalayan bayiilerimizden ciro üzerinden %5 royality almaktayız.
Reklam katılım bedeli alıyor musunuz?
Sosyal medya ve reklamlar için ücret talebimiz yoktur.
Lokasyon desteği veriyor musunuz? Bunun için bir bedel alıyor musunuz? Lokasyon belirleme amaçlı yeni nesil uygulama ve hizmetlerden faydalanıyor musunuz?
Lokasyon desteğimiz yoktur. Tercih edilen yelerlerle ilgili fizibilite çalışmaları yapılabilmektedir.
Markanızın şimdiden sonra yurt içi lokasyon önceliğiniz nereler? Yurt dışı açılım planlarınızı bizim ile paylaşabilir misiniz?
Yurt içinde İstanbul ve istanbula yakın lokasyonlar önceliğimiz Yurt dışı için Master Franchise modelini planlamaktayız.
Açılacak şube minumum kaç m2 olmalıdır? Ayrıca; kaç çeşit konseptiniz var?
70 m2 ile 150 m2 arasında mağazalar planlamaktayız.
1) AVM ve yoğun lokasyonlarda Spesiyal Çikolata,Kahve ve Al-Götür Tatlılar Kiosk konseptli dükkan.
2) Küçük m2li alanlarda; Spesiyal Çikolata, Tatlı ve Kahve konseptli dükkân.
3) Büyük m2li alanlarda; Kahvaltı , Brunch, Spesiyal Çikolata, Kahve ve Tatlı konseptli dükkan.
Açılacak şubede asgari kaç personel olmalı Sizce?
5 personel
İnsan kaynakları havuzunuz var mı? Böyle bir çözüm ortağı ile çalışıyor musunuz?
Bu alanda profesyonel danışmanlarla çalışmaktayız. Yerel olarak çözümleri bayii sağlayacaktır.
Franchise bayilerinize, personel eğitimleri ile ilgili, marka olarak ne gibi destekler veriyor sununuz?
Mutfak personelleri merkez mutfaklarımızda uygun sürelerde eğitilmektedir.Mağaza yönetimi alanında müdürlerimiz mağazayı yerinde eğitmekte ve süreçlere yardımcı olmaktadır.
Sistem ve yazılım alt yapınız nasıl? Ne tür hizmetler sunuyorsunuz yatırımcılara?
Bu alanda seçici davranarak sipariş ve adisyon sistemlerini sektörün en iyi yazılımlarını kullanmaktayız.
Çağrı merkeziniz var mı?
Hayır
Tedarikçilerinizi denetletiyor musunuz?
Evet
Marka pazarlama ve PR stratejileriniz doğrultusunda, marka yüzünüz var mı? Sosyal medya yönetiminiz ve reklam çalışmalarınız hakkında bilgi verebilir misiniz?
Markamızın yüzü lezzet ve kalitemizdir. Markamız ile ilgili sosyal medya ve Google Alanında uzaman, başarı ajanslar ile çalışmakta ve bu alanlarda marka değerimizi arttırmaya yönelik reklamlarımızı yürütmekteyiz.
![]() |
Moda Çikolatacısı Şartları ve başvurmak için tıklayınız... |
![]() |