Sandaviç Kralı Prenslerini Arıyor!...

Haberin tarihi: 03.09.2018 00:00:00

İZMİRLİ GENÇ GİRİŞİMCİDEN KENDİ İŞİNİZİN PATRONU OLMAK İÇİN YENİ BİR FIRSAT ‘SANDAVİÇ KRALI PRENSLERİNİ ARIYOR’

Hamburgerde ‘Sandaviç Kralı’ markasını yaratan Onur Elmalı, franchise yöntemi ile büyümeye devam ettiklerini ve yeni yatırımcılara kapılarının açık olduğunu söyledi.

Sokak arası lezzetler dediği sandviç işine, 12 yaşında çırak olarak başlayan Onur Elmalı (31), ‘Sandaviç Kralı’ olarak kendi markasını yarattı.

Aş eren hamile eşi için yaptığı hamburgeri marka haline getiren Elmalı, İzmir Gaziemir'de açtığı ilk şubenin ardından kısa sürede büyümeye başladı.

Yatırımcıların ilgisi çeken bir marka olan Sandaviç Kralı. Gaziemir'in ardından Karşıyaka, Buca. Çeşme ve Bornova'da hizmete girdi. Franchise yöntemi ile kendi işinin patronu olmak isteyenlerle işbirliği yapan Elmalı, Göztepe ve Çiğli şubelerinin de yakında açılacağını söyledi. Türkiye'nin her yerinden yatırım teklifleri aldıklarına dikkat çeken Elmalı, uygun franchise seçenekleri ile büyümeye devam edeceklerini ve yeni işbirliklerine hazır olduklarını açıkladı.

Katkı maddesi yok

Eşi Meryem’in hamilelik sürecinde katkısız yiyecek bulmanın zorluğunu yakından yaşadığını belirten Elmalı. ‘Eşim aşerince ‘ben sana katkısız hamburger yaparım’ dedim. Hamburgerim eşim tarafından beğenilince bunu iş haline getirmeye karar verdim. Eşimin aşermesi sayesinde bende hamburgerci oldum. Bizim ekmeklerimiz katkısız ve bize özel yapılıyor. Köftemiz evde yapılan anne köftesinden farklı değil. Baharat ve tuzdan başka bir madde koymuyoruz. Bu köfteyi 1 yaşındaki oğlumuza bile gönül rahatlığı ile yediriyoruz. Biz hamburgeri Türkleştirdik. Türk damak tadına uygun ve katkısız hamburger yapıyoruz" şeklinde konuştu.

302 bin takipçi

Günde 17 saat çalışan Onur Elmalı, aynı zamanda artık bir sosyal medya fenomeni oldu. "Sandaviç Kralı’nın instagram'da 302 bin takipçisi var. Elmalı. "Gittiğim her yerde insanlar beni tanıyıp, fotoğraf çektiriyor. Her gün farklı bir ürün sloganıyla instagram'da farklı videolar paylaşıyoruz. En çok beğenilenleri, talep gören ürünleri gösteriyoruz. Haftalık izlenmelerimiz ortalama 10-12 milyona ulaşıyor. Amerika'da ciddi bir takipçi kitlemiz var. Hatta videolarımızı paylaşan şirketlerden ciddi oranda telif hakkı bile alıyoruz. 22 katlı hamburgerimiz paylaşılıyor. Bizde 5 liradan 90 liraya kadar hamburger var" dedi.