Yabancı Basından Fuarımıza Tam Not! Dünya'nın en önemli Franchise Dergisi Global Franchise Magazine'den Bayim Olur musun 2019 Fuarı'na övgü

Haberin tarihi: 07.11.2019 17:11:27

The Turkey-based franchising event broke records, with 200-plus domestic and foreign brands, 31,800 visitors, and international investors from 90 countries in attendance.
Kaynak : Global Franchise Magazine

The seventeenth Be My Franchise Expo, which took place from October 10-13 at the CNR Expo Center in Istanbul, offered great for brands and investors alike.

According to the show organizers, the Turkish franchise market value is $43bn - this figure is expected to rise to $50bn by the end of 2020.

Organized by Medyafors - a company with 34 years of trade show and conference experience - the event proved a fruitful business destination, with many Turkish brands experiencing a wealth of interest from international parties. Investors were primarily focused on master franchise deals, firm mergers, and acquisitions.

The brands on display represented a wide range of sectors, including food, furniture, real estate, banking, suppliers, services and more.

Be My Franchise Expo, while opening the doors of trade for many brands, also hosted a variety of seminars, activities, networking events, and workshops, as well as new product launches.

Ozhan Erem, chairman of Medyafors, said: “We worked hard and brought 31,800 local and foreign investors and visitors to our participating brands and have been instrumental in hundreds of franchise agreements which revitalized the economy for the franchise system. Hundreds of attractive opportunities, new business ideas, franchise options for all budgets were showcased where entrepreneurs who came to the show to start a business ended up signing agreements.

“Our database has been refreshed and thousands of new investors have joined. After the fair and throughout the year we continue to serve our brands on our web portal where we deliver the innovations and developments of our brands to 44,000 registered potential investor databases every Tuesday.

“The Be My Franchise Expo is just the visible tip of the iceberg. Assisting growth and expansion of the brands is our business which we take very seriously. There is a continuous support system through our franchise portal, franchise magazine, newspaper, and weekly e-shots. Seminars and educational panels are also organized year-round, as well as matchmaking activities between brands and investors.”


Medyafors Fuarcılık tarafından organize edilen “Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı” bu yıl yine katılımcılarının yüzünü güldürdü. 200 yerli yabancı katılımcı marka, toplam 31.800 ziyaretçi ile verimli görüşmeler sonucunda yüzlerce franchise anlaşması yaptı…

Ayrıca, Avrupa ve Ortadoğu birinciliğini elinde bulunduran fuar, bu yıl 90 ülkeden tüm zamanların en çok yabancı yatırımcı ziyaretçisiyle, markaların yurt dışına açılmasını da hızlandırdı. Markalara franchise sistemi ile yeni şubeler açarak büyüme fırsatı sunan fuar, “iş kurmak” isteyenlere yüzlerce cazip seçenek sunarak kendi işinin patronu olma fırsatını sağladı. Türkiye’nin ve bölgenin franchising alanındaki ilk ve tek fuarı olan “Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı”, Medyafors Fuarcılık organizasyonu, UFRAD desteği, ERA Real Estate ana sponsorluğu ve A Para ana medya sponsorluğunda 10-13 Ekim tarihleri arasında CNR Fuar merkezinde düzenlendi. Türkiye franchise sektörünün nabzının attığı bu devasa organizasyon, franchise ve markalı bayilik sisteminin tüm oyuncularını tek bir çatı altında buluşturdu. 

Bu yıl 17. kez kapılarını açan fuarda, 200 yerli ve yabancı marka katılımcı olarak yerlerini aldı. Ziyaretçi sayısı ise 31.800’e ulaştı. Franchise sektörünün kalbinin attığı Bayim Olur musun 2019 da, sektöre 4 günde 1 milyar dolarlık hacim kazandırıldı. Fuar bu rakamlarla ve katılımcı marka, m2 ve yarattığı iş hacmi ile kendi alanında Avrupa ve Ortadoğu birincisi olma özelliğini taşıyor.

“Markanızı büyütmek, yaymak bizim işimiz”
Medyafors Fuarcılık A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Özhan Erem;” Medyafors Fuarcılık için her şeyden önemlisi müşteri memnuniyetidir... 

Çok çalıştık, bize inanarak fuara katılan markalarımıza, 31.800 yerli yabancı, yatırımcı ziyaretçi getirdik.. Ekonomik gidişatın belirsiz olmasından dolayı bu yıl fuara katılan markalarda düşüş yaşanmasına rağmen, katılan markalarda yüzlerce franchise anlaşmasına vesile olduk, sektörümüzde ekonomiyi canlandırdık... Yüzlerce cazip fırsatlar, yeni iş fikirleri, her bütçeye uygun franchise seçenekleri, fuarda görücüye çıktı. Fuara iş kurmak için gelen girişimciler patron olarak çıktılar. Veri tabanımız tazelendi, datamıza binlerce yeni yatırımcı adayı katıldı... Fuar sonrası ve yıl boyunca web portalımızda markalarımıza hizmet vermeye devam ediyoruz... Her salı mailing ile veri tabanımıza kayıtlı 44.000 yatırımcı adayı kişiye markalarımızın yeniliklerini ve haberlerini ulaştırmaya devam ediyoruz." Bayim Olur musun Franchising Fuarı buzdağının görünen kısmı", biz aslında data/veri tabanı yönetiyoruz... 

Markanızı büyütmek, yaymak bizim işimiz, biz de işimize bakıyoruz. Her yıl çok sayıda markayı bir araya getirerek yapılacak karlı anlaşmalara öncülük eden fuarımız markaların büyüme yolculuklarında ve girişimcilerin kendi işini kurmalarında önemli bir basamak olmaya devam ediyor. Önümüzdeki yıl 18’incisini düzenleyeceğimiz fuar için şimdiden rezervasyon çalışmaları başladı bile. Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı” 8-11 Ekim 2020’de düzenlenecek diyerek yeni fuar tarihinin duyurusunu yapan Erem perakende sektörüne de değindi. Erem,” Bir gün tüm perakendecilerin %50’si franchise işletme olacak, gidişat böyle” dedi.

Markalar ve yatırımcılar bu fuardan mutlu ayrılıyor...
Bayim Olur musun fuarında katılımcılar hedefledikleri yatırımcı profiline ulaştıklarını belirtirken,  Ziyaretçiler fuarı yüksek düzeyde bir fuar olarak değerlendiriyor.