Haberin tarihi: 24.03.2022 16:03:04
Döner, Türkiye’deki en gözde fast food ürünleri arasında yer alıyor ve yemek pazarının yaklaşık yüzde 60’ını oluşturuyor.Türkiye’de 30 bin, dünyada ise 150 binin üzerinde büfe ve restoranda her gün döner tüketilirken, Türkiye’de günlük döner tüketimi 900 bin kilograma ulaşmış durumda.
Fiyat avantajı nedeniyle tüketiciye daha çabuk ulaşan bir ürün olması tüketimi artırıyor.Türkiye’ye özgü bir ürün olması nedeniyle her kesim tarafından tercih ediliyor.
Döner, pek çok yatırımcının da ilgi gösterdiği, pazarda rekabet oluşturan, hamburger, pizza gibi ithal lezzetlerle ve uluslararası fast food zincirleriyle yarışabilecek bir konuma gelmek üzere.
Türkiye’de yeme-içme sektöründe alışkanlıkların değişmesiyle birlikte hızlı bir büyümenin devam edeceği öngörülmekle birlikte bu durum aynı zamanda Türkiye’nin en fazla tüketilen fast food ürünü olan döner restoranlarında da markalaşmayı beraberinde getiriyor.
Son dönemlerde ise markalaşma çalışmaları, döner pazarının büyümesine ciddi katkı sağladı. Büyümeye sağlanan katkının yanı sıra artık markalar arasında ciddi bir rekabet olduğu da görülüyor.
Türkiye’deki köşe başı büfelerin yerini markalaşmış restoranların alacağı ve zincir restoranların gün geçtikçe arttığı görülmektedir.
Türkiye’de franchise vererek büyüyen döner markalarını sizler için Türkiye'nin en büyük franchising ve markalı bayilik portalı www.bayimolurmusun.com.tr'de, tek bir platformda bir araya getirdik.
* Portalımız içeriğinde yer alan tüm bilgilerin, yatırm bütçesi ve franchise şartlarının (yazı, resim, görüntü, fotoğraf, video, müzik vb.) güncelliği firmalar tarafından gerçekleştirilmektedir. Güncel bilgiler için firmalara başvuru yapabilir, firma yetkililerin size ulaşmasını sağlayarak güncel bilgileri öğrenebilirsiniz.